پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 264794 تاریخ : 1395/10/29-16:02:27
,17,
سفیر فرانسه: بسیاری از تفاهم نامه ها با ایران تبدیل به همکاری مشترک شده اند

سفیر فرانسه: بسیاری از تفاهم نامه ها با ایران تبدیل به همکاری مشترک شده اند

سفیر فرانسه در تهران گفت: تفاهم نامه های گوناگونی در ماه های گذشته با ایران امضا شده که بسیاری از آنها به قرارداد و همکاری های مشترک تبدیل شده اند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت , فرانسوا سِنسو روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مجموعه کشتی سازی ایزوایکو در بندرعباس اظهار داشت: می توان نمونه های فراوانی از تفاهم نامه های تبدیل به همکاری مشترک شده را ذکر کرد که طرف های ایرانی و فرانسوی با یکدیگر بر روی آنها کار کرده اند.

وی ادامه داد: یکی از تفاهم نامه ها و زمینه های مشترک همکاری در زمینه خودروسازی است که مردم ایران توجه خاصی به کیفیت خودروها دارند و مباحث این بخش را دنبال می کنند.
سفیر فرانسه در تهران با بیان اینکه همکاری های بین ایران و فرانسه دارای ریشه تاریخی است، اضافه کرد: حجم همکاری های دوجانبه از سال 2016 رشد چشمگیری داشته و چشم انداز خوبی از این نوع همکاری ها پیش رو قرار دارد.
سِنسو با اشاره به سفر خود به بندرعباس ابراز داشت : در این سفر با وسعت فعالیت های ایزوایکو به خصوص حوزه های ساخت کشتی و سکوهای نفتی توسط این مجموعه آشنا شدم.
ایزوایکو تنها شرکت کشتی ساز و تعمیر کننده کشتی منطقه در ابعاد مختلف و حجم های متفاوت آبخور است



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 298
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران