پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 306874 تاریخ : 1396/07/27-12:07:06
,17,
سفر معاون اول رییس جمهور به ترکیه

رئیس کل گمرک ایران معاون اول رئیس جمهور را در این سفر همراهی می کند:

سفر معاون اول رییس جمهور به ترکیه

معاون اول رییس جمهوری اسلامی ایران به منظور دیدار و رایزنی با مقامات بلندپایه ترکیه و شرکت در نهمین اجلاس سران سازمان همکاری اقتصادی دی 8 وارد ترکیه شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی گمرک جمهوری اسلامی ایرن، دکتر اسحاق جهانگیری در بدو ورود به فرودگاه بین المللی آنکارا، از سوی وزیر اقتصاد ترکیه و رییس نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در ترکیه مورد استقبال قرار گرفت.

دکتر جهانگیری پس از ورود به آنکارا در جمع خبرنگاران هدف از سفر به ترکیه را شرکت در اجلاس سران سازمان دی8 و دیدار دوجانبه با مقامات ترکیه عنوان کرد 

دکتر جهانگیری: 8 کشور عضو این سازمان چشم انداز و نقشه راهی برای توسعه روابط تصویب کرده اند و رسیدن به حجم مبادلات 500 میلیارد دلار را هدفگذاری کرده اند.

ایران و ترکیه دو کشور مهم و تاثیرگذار در منطقه هستند و همکاری های دو کشور می تواند برای برون رفت از مشکلات منطقه موثر باشد.

معاون اول رییس جمهور را در این سفر، وزرای راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رییس کل بانک مرکزی و رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران همراهی می کنند.

شرکت در نشست مذاکرات مشترک هیات های عالی رتبه ایران و ترکیه، شرکت در مراسم امضای اسناد و حضور در نشست مطبوعاتی مشترک با نخست وزیر ترکیه از برنامه های روز پنج شنبه دکتر جهانگیری در سفر به ترکیه خواهد بود.

معاون اول رییس جمهور کشورمان همچنین روز جمعه در نهمین اجلاس سران سازمان همکاری اقتصادی دی 8 که در استانبول برگزار می شود، شرکت و مواضع جمهوری اسلامی ایران را در زمینه های مختلف منطقه ای و بین المللی مطرح و در خصوص توسعه همکاری های چندجانبه سخنرانی خواهد کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 227
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران