پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 309585 تاریخ : 1396/09/05-09:52:31
,17,22,
سفر رئیس کل گمرک ایران به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه

سفر رئیس کل گمرک ایران به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه

معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران برای بازدید از مناطق زلزله زده و دلجویی از کارکنان آسیب دیده به استان کرمانشاه سفر کرد .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی گمرک، در ابتدای سفر یک روزه رئیس کل گمرک ایران و هیات همراه ،فرود عسگری با استاندار کرمانشاه دیدار کرد .

 در این جلسه که معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ،مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان،مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان، مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری گمرک ، مدیرکل گمرکات استان کردستان و مدیرکل و معاونین گمرکات استان کرمانشاه حضورداشتند ، فرود عسگری ضمن تسلیت به مردم شریف استان کرمانشاه و مناطق زلزله زده به ویژه خانواده های داغدار ،سلامت و عافیت کامل آسیب دیدگان و مجروحان را از خداوند منان خواستار شد .

 در ادامه این جلسه رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران بااستاندار کرمانشاه در خصوص مسایل و موضوعات تجاری و گمرکی و راه های توسعه تجارت و رونق فعالیت های اقتصادی در استان به گفتگو پرداخت .

 در این نشست استاندار کرمانشاه ضمن تقدیر از رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران از مدیرکل و کارکنان گمرکات استان کرمانشاه که نهایت تلاش خود را در جهت روانسازی و تسهیل در امورات  به ویژه صادرات استان بعمل می آورند تقدیر و تشکر نمود . بازوند استاندار کرمانشاه در ادامه خواستار تامین زیر ساختهادر مرز پروزخان شد.

وی در ادامه در راستای رونق اقتصادی استان و ایجاد اشتغال در استان خواستار رسمی شدن  مرز سومار شد .

 در این دیدار خلیل حیدری مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه ضمن عرض تسلیت به بازماندگان زلزله استان ،گزارشی از عملکرد گمرکات استان در این مدت را عنوان نمود . وی در ادامه نیز اشاره ای به خسارات های وارده به کارکنان شاغل در گمرکات مرزی پرویزخان و خسروی در پی وقوع زلزله را داشت .

 در این جلسه رحیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استان ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در مرز پرویزخان خواستار توجه بیشتر به این مرز و تامین زیر ساختهای ان شد . وی در ادامه به موضوع کوله بری اشاره داشت و مسائلی در این خصوص عنوان کرد .

 در ادامه فرود عسگری رئیس کل گمرک ایران و هیات همراه عازم مناطق زلزله زده استان کرمانشاه شدند .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 430
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران