پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 309011 تاریخ : 1396/08/25-20:28:58
,15,
سفر بدون ترافیک با اسنپ‌بایک

سفر بدون ترافیک با اسنپ‌بایک

اسنپ سرویس جدیدی را برای افزایش سرعت سفرهای درون‌شهری شما معرفی کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، با استفاده از این سرویس بدون دغدغه ترافیک در شهر جابه‌جا خواهید شد. «اسنپ‌بایک» موتور ویژه مسافر، سرویس جدید اسنپ است که به وسیله آن می‌توانید با موتورسیکلت در شهر جابه‌جا شوید. این سرویس اکنون فقط در شهرهای تهران و مشهد فعال است.

  

اسنپ‌بایک

 

اسنپ‌بایک، کاهش هزینه‌های مالی و زمانی

اسنپ‌بایک راهکاری برای حمل‌ونقل سریع در سطح‌ شهر، به‌ خصوص در ساعت‌های اوج ترافیک، است. این سرویس برای کاربرانی طراحی شده است که می‌خواهند در سریع‌ترین زمان ممکن از مبدا به مقصد برسند. ذکر این نکته ضروری است که مسافران اسنپ‌بایک مشمول بیمه‌ حوادث می‌شوند.

 

چطور درخواست اسنپ‌بایک بدهیم

برای استفاده از سرویس اسنپ‌بایک ابتدا باید اپلیکیشن خود را به‌روزرسانی کنید. کاربران iOS می‌توانند با دانلود نسخه جدید اسنپ از طریق وبسایت اسنپ اپلیکیشن خود را به‌روز رسانی کنند.

پس از به‌روزرسانی، گزینه اسنپ‌بایک در صفحه درخواست سفرتان فعال می‌شود. با انتخاب این گزینه، پس از مشاهده قیمت می‌توانید درخواست سفر دهید. خیلی فوری نزدیک‌ترین اسنپ‌بایک خودش را به شما می‌رساند.

همچنین امکان جدیدی به اپلیکیشن اسنپ برای کاربران iOS اضافه شده است. در نسخه جدید شما می‌توانید با استفاده از فرمان صوتی و از طریق Siri  به‌سادگی درخواست خودرو دهید.

با به‌روزرسانی اپلیکیشن اسنپ می‌توانید از دو سرویس خودرو و دو سرویس موتور اسنپ بسته به نیازتان بهره‌مند شوید.

 

 

همزمان با راه‌اندازی سرویس اسنپ‌بایک، سرویس اسنپ‌پلاس به طور موقت از اپلیکیشن اسنپ حذف شده است. این سرویس پس از بازنگری دوباره فعال خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 267
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران