پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 315463 تاریخ : 1396/11/25-19:27:35
,15,
سرویس حمل و نقل مناسب حق همه است

سرویس حمل و نقل مناسب حق همه است

ژوبین علاقبند: از آنجایی که همیشه معتقد به پیگیری جرایم از طریق مراجع قانونی هستیم بر خود واجب میدانیم که توضیحاتی درباره «حمله به دفتر اسنپ در شهر کرمان» را برای تنویر افکار عمومی ارائه دهیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، ژوبین علاقبند، نایب رئیس هیئت مدیره اسنپ، از حمله به دفتر این سامانه در کرمان میگوید:

طی روز گذشته، فیلمهایی با عنوان حمله به دفتر اسنپ در شهر کرمان منتشر شده اند. متاسفانه این حادثه اتفاق افتاده است. از آنجایی که همیشه معتقد به پیگیری جرایم از طریق مراجع قانونی هستیم تمایلی به رسانه ای شدن این اتفاق نداشتیم. با این حال اکنون بر خود واجب میدانیم که توضیحاتی را برای تنویر افکار عمومی ارائه دهیم.

کارکنان اسنپ که در این حادثه آسیب دیده اند به بیمارستان منتقل شده اند و خوشبختانه حال عمومیشان رو به بهبود است. این افراد همگی از بین جوانان بومی کرمان هستند و در حالی که مشغول تدارک آغاز فعالیت اسنپ در کرمان بودند مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفتند. این حادثه از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.

اسنپ تمام مجوزهای قانونی مورد نیاز برای آغاز خدمات رسانی در شهر کرمان را در اختیار دارد و در تعامل با مراجع ذیصلاح و به طور خاص اداره اماکن نیروی انتظامی است. 

این اولین بار نیست که در بدو ورود اسنپ به یک شهر مورد کم لطفی عدهای قرار میگیریم. طبق تجربه میدانیم که عموم مردم شهر کرمان با این عده هم نظر نیستند و باور داریم که بهره مندی از سرویس حمل و نقل مناسب و مقرون به صرفه حق تمام شهروندان است. 

اسنپ 3 سال پیش فعالیت خود را با اتکا به دانش و فناوری روز آغاز کرد و آمد تا زندگی مردم ایران را راحت تر کند. خوشبختانه مردم نیز آن را پذیرفت هاند و همواره مورد اقبال عموم قرار گرفته است. تهدید و ارعاب عده قلیلی که تنها منفعت خودشان را در نظر میگیرند نمی تواند مانع خدماتی شود که نفع عموم مردم را در نظر دارد.

جمعیت خانواده اسنپ امروز متشکل از 900 نفر کارمند، بیش از 300هزار نفر کاربر راننده و بیش از 10 میلیون نفر کاربر مسافر است. اتحاد خانواده اسنپ هرگز به ما اجازه نمی دهد که از ادامه راه ناامید شویم و با اتکا به حمایت مردم کرمان فعالیت قانونی خود را در این شهر پی خواهیم گرفت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 281
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران