پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 308906 تاریخ : 1396/08/24-16:20:44
,6,
سرمایه گذاری در تولید خودروی برقی نیازمند حمایت حاکمیت است

رئیس هیات عامل ایدرو در نشست تخصصی آینده صنعت خودرو ، خودروهای برقی :

سرمایه گذاری در تولید خودروی برقی نیازمند حمایت حاکمیت است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تولید خودروهای برقی به تنهایی از سوی بنگاه های خودروسازی ممکن نیست و به دخالت و حمایت حاکمیت نیاز است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ،  منصور معظمی در نشست تخصصی «آینده صنعت خودرو- خودرو برقی» در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) گفت : با افزایش آلایندگی و کمبود سوخت فسیلی در دنیا ، صنعت خودرو و ناوگان حمل و نقل شهری به سمت سیستم خودروهای برقی و هیبریدی می رود بر این اساس، خودروهای برقی، جایگاهی بسیار بزرگ را به خود اختصاص خواهند داد و جهان خودروسازی رفته رفته با محصولات سوخت فسیلی وداع خواهد کرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تولید خودروهای برقی به تنهایی از سوی بنگاه های خودروسازی ممکن نیست و به دخالت و حمایت حاکمیت نیاز است.

وی با توجه به نقش وزارت صنعت ، معدن و تجارت در این خصوص افزود : نگاه وزیر صنعت، معدن و تجارت در موضوع خودرو برپایه رضایت مشتری است و حمایت از خودروسازان باید منطقی باشد.

معظمی با اشاره به اهداف و برنامه های استراتژیکی ایدرو در این زمینه تصریح کرد : سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در این خصوص مطالعات پژوهشی وسیعی را انجام داده و برای اجرایی شدن زیر ساخت ها باید توجه دولت و حاکمیت و ارائه یارانه ها و مشوق ها باشد تا تحقق این هدف امکانپذیر شود. و باید کار رسانه ای و هدفمند در این خصوص انجام گیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 377
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران