پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 281863 تاریخ : 1396/04/31-13:39:11
,1,21,
سرمایه گذاری بانک شهر در پروژه های عمرانی بیشتر از سرمایه گذاری تمامی بانک های کشور

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

سرمایه گذاری بانک شهر در پروژه های عمرانی بیشتر از سرمایه گذاری تمامی بانک های کشور

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرمایه گذاری عظیم بانک شهر در پروژه‌های عمرانی کلان گفت: در حال حاضر نمی توان منکر نقش این بانک در عمران و آبادانی شهرهای کشور شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک شهر، عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: خوشبختانه سرمایه گذاری بانک شهر در پروژه های عمرانی به مراتب بالاتر از سرمایه گذاری تمامی بانک های کشور در این خصوص است.

اکبریان با بیان این‌که این اقدام بانک شهر تحسین برانگیز و قابل قدردانی است،تصریح کرد: قطعا اگر حمایت‌های این بانک از مدیریت شهری کرج نبود ،هیچ کدام از پروژه های این شهر به سرانجام نمی رسید.
وی با اشاره به اهمیت انتخاب و اجرای پروژه ها با حمایت بانک شهر، تصریح کرد:  این پروژه ها در راستای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان به بهره برداری رسیده است.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:هم اکنون بانک شهر  به دلیل نقش پراهمیتی که در توسعه شهرهای کشور دارد،به عنوان بازوی توانمند شهرداری‌ها حمایت خود را به بهترین شکل از آنان انجام می دهد.


رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: بانک شهر توجه به آبادانی شهرها با حمایت از مدیریت شهرها را در راستای اقتصاد مقاومتی دنبال کرده است.


اکبریان با تاکید بر این‌که اقدامات بانک شهر در شهر کرج نیز قابل توجه و موثر بوده است، افزود: حمایت این بانک از پروژه های  پل حصارک، تقاطع غیر همسطح آیت الله هاشمی رفسنجانی (مهرویلا) ، بزرگراه شمالی کرج که ادامه اتوبان همت را به انتهای شهر کرج متصل می‌کند و ... تحسین برانگیز است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 248
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران