پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 306019 تاریخ : 1396/07/17-18:23:18
,8,
سرمایه گذاری ایتالیایی با نوای شرقی اسلامی

آزیموت میلان به بازار سرمایه ایران وارد شد:

سرمایه گذاری ایتالیایی با نوای شرقی اسلامی

شرکت هلدینگ آزیموت که عمده فعالیت آن مدیریت دارایی و سرمایه گذاری است با خرید 20 درصد از از سهام شرکت"سبدگردانی انتخاب مفید" حضور خود در بازار سرمایه ایران را به صورت رسمی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، شرکت مدیریت سرمایه گذاری ایتالیایی آزیموت، به مدیر عاملی پیترو جیولیانی، سرمایه گذاری در ایران را به عنوان مقصد جدید سرمایه گذاری در خاورمیانه آغاز کرد.

 شرکت هلدینگ آزیموت که عمده فعالیت آن مدیریت دارایی و سرمایه گذاری است با خرید 20 درصد از سهام شرکت"سبدگردانی انتخاب مفید"حضور خود در بازار سرمایه ایران را به صورت رسمی اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، این شرکت که دفتر مرکزی آن در میلان ایتالیا است درآمد سالانه خود در سال 2010 میلادی را 181.2 میلیون یورو اعلام داشته است.

خالص درآمد این شرکت در سال 2010 میلادی بالغ بر 116 میلیون یورو بوده است که سود شرکت در سال مزبور به 94.3 میلیون یورو رسیده است.

عمده فعالیت های این شرکت مدیریت سرمایه گذاری، صندوق های سرمایه گذاری و صندوق های پوشش ریسک است .

سهام این شرکت هلدینگ در بورس میلان و در شاخص فوتسی میلان و با نماد AZM معامله می شود.

این شرکت هلدینگ در سال 2004 میلادی وارد بورس میلان و شاخص فوتسی شد در حالی که پس از گذشت چند روز معاملاتی به شاخص یورواستاکس نیز پیوست.

بر اساس داده های بورس ایتالیا، این شرکت دارای 1400 مدیر، کارمند، مشاور مالی و سرمایه گذاری است که در حدود 14 درصد از سهام شرکت را مدیریت می کنند.

این شرکت دارای دفاتر متعدد کاری در کشورهای ایتالیا، لوکزامبورگ، ایرلند، چین، هنگ کنگ، موناکو، سوئیس، تایوان، برزیل، سنگاپور، مکزیک، استرالیا، شیلی، ترکیه و آمریکا است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 316
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران