پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 315163 تاریخ : 1396/11/19-13:21:23
,6,
سرمایه گذاری 1.8 میلیارد دلاری دولت در صنعت خودرو

رئیس هیات عامل ایدرو مطرح کرد:

سرمایه گذاری 1.8 میلیارد دلاری دولت در صنعت خودرو

رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: حجم سرمایه‌گذاری دولت تدبیر و امید در صنعت خودرو 1.8 میلیارد دلار است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، منصور معظمی معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت ، با بیان اینکه بخش خصوصی علاقمند به سرمایه‌گذاری است، اظهار کرد: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نیز علاقمند به حمایت از سرمایه‌گذاری بوده و حاضر است با هر درصدی که سرمایه‌گذاران تمایل دارند با آنان همکاری کند.

معظمی با اشاره به اینکه آینده چهارمحال و بختیاری از نظر تولید ارزش افزوده مطلوب است، تصریح کرد: در دولت یازدهم میزان سرمایه‌گذاری تقریبا برابر مجموع سرمایه‌گذاری از ابتدا تا دولت یازدهم است به صورتی که قبل از دولت یازدهم 1200 میلیارد تومان بوده و اکنون 1700 میلیارد تومان اضافه شده و به حدود 3000 میلیارد تومان رسیده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر 10 هزار میلیارد تومان پروژه در دست اقدام وجود دارد که امید است تا پایان دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری برسد و این نشان از وجود پتانسیل بسیار بزرگ سرمایه گذاری است.
معظمی حجم سرمایه‌گذاری دولت تدبیر و امید در صنعت خودرو را 1.8 میلیارد دلار اعلام کرد و گفت: مردم در آینده نزدیک خوروهای بهتر با کیفیت بالاتر سوار خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: پس از برجام به دلیل اقبال سرمایه‌گذاران خارجی نسبت به بازار ایران، خوروسازان توانستند شش قرارداد ببندند و اجرایی کنند که اکنون یکی از قراردادها، محصولاتش وارد بازار شده است و در سال آینده نیز محصولات سیتروئین وارد بازار خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران