پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280166 تاریخ : 1396/03/08-16:08:21
,15,
سامسونگ به کودکان و نونهالان ایرانی آموزش فناوری می‌دهد

سامسونگ به کودکان و نونهالان ایرانی آموزش فناوری می‌دهد

شرکت سامسونگ با برگزاری برنامه آموزشی YOUNGSTERS ACADEMY به کودکان و نونهالان ایرانی، استفاده از فناوری‌های نوین را یاد می‌دهد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از زومیت، شرکت سامسونگ روز پنجشنبه گذشته، برنامه‌یYOUNGSTERS ACADEMY را با مضمون آموزش در ایران برگزار کرد تا کودکان و نونهالان ایرانی شیوه‌ی استفاده از فناوری‌های نوین را یاد بگیرند.

این رویداد با حضور کودکان و نونهالان ایرانی به همت دفتر سامسونگ در مجتمع تجاری چارسو برگزار شد.
در این مراسم سامسونگ با بهره‌گیری از مربیان باتجربه و استفاده از ابزارهای سنتی و نوین، به کودکان و نونهالان استفاده مناسب از فناوری‌های نوین را در کنار استفاده از ابزارهای سنتی آموزش داد.

در این دوره از YOUNGSTERS ACADEMY که با حضور مسئولان دفتر سامسونگ در ایران و اصحاب رسانه برگزار شد، 20 کودک و نونهال ایرانی توسط نیروهای مجرب سامسونگ آموزش دیدند. شرکت‌کنندگان این دوره در مسابقات دونفره نیز شرکت کردند.
رویداد YOUNGSTERS ACADEMY یکی از فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی شرکت سامسونگ است که در سراسر دنیا برگزار می‌شود. این رویداد در ایران نیز مانند کشورهای دیگر در دوره‌های متفاوت برگزار می‌شود تا کودکان، بیشتر با استفاده درست از فناوری‌های نوین آشنا شوند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 325
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران