پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 263717 تاریخ : 1395/10/15-15:58:34
,1,24,
سامانه مدیریت مالی یکپارچه بانک رفاه (سمیم ) محصول نوآور نظام بانکی شناخته شد

سامانه مدیریت مالی یکپارچه بانک رفاه (سمیم ) محصول نوآور نظام بانکی شناخته شد

در مراسم اختتامیه ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک، سامانه مدیریت مالی یکپارچه بانک رفاه (سمیم) به عنوان دومین محصول نوآور نظام بانکی معرفی و از بانک رفاه تجلیل شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی بانک رفاه، در این مراسم که با حضور دکتر سهمانی مدیرعامل، فرخ نژاد عضو هیات مدیره و جمعی از مسئولان بانک برگزار شد، سامانه مدیریت مالی یکپارچه بانک رفاه ( سمیم) به عنوان محصولی نوآور و خلاقانه در نظام بانکی معرفی شد و دکتر سهمانی لوح و تندیس این جشنواره را از دستان دکتر دیواندری رئیس پژوهشکده پولی و بانکی دریافت کرد. 

سامانه مدیریت یکپارچه مالی (سمیم) سامانه ای نوین و نوآور در نظام بانکی است که برای نخستین بار توسط بانک رفاه طراحی و به مشتریان ارائه شده است.
این سامانه امکان محاسبه وضعیت مالی مشتریان از قبیل درآمدها و هزینه ها را در یک سیستم مشخص و متمرکز مالی محاسبه و به صورت شفاف ارائه می دهد. مشتریان با ورود به این سامانه علاوه بر مشاهده حساب های خود می توانند صورت حساب ها، هزینه های مالی گزارش شده و خدمات متنوع دیگری را ملاحظه و دریافت کنند.

 

 

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 289
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران