پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267339 تاریخ : 1395/12/08-10:50:08
,1,
سامانه ستاد خبری مدیریت کل حراست بانک مهر اقتصاد رونمایی شد

سامانه ستاد خبری مدیریت کل حراست بانک مهر اقتصاد رونمایی شد

با حضور مدیر عامل بانک مهر اقتصاد از سامانه ستاد خبری مدیریت کل حراست که جهت دریافت شکایات، پیشنهاد ها و انتقادات مشتریان و کارکنان بانک طراحی گردیده، رونمایی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – در مراسم رونمایی از این نرم افزار با تقدیر و  تشکر از همکاران مدیریت کل حراست و معاونت ارتباطات و فن آوری اطلاعات، گفت: قطعا برخی ایرادات و نواقص در خدماتی که شبکه بانکی به مشتریان ارائه می کند وجود دارد که با طراحی این قبیل سامانه های اطلاع رسانی و ثبت شکایات، فرصت مناسبی برای مشتریان و سپرده گذاران فراهم می شود تا چنانچه با مشکلی در زمینه سخت افزاری، نرم افزاری و یا نیروی انسانی مواجهه شدند از طریق این سیستم به مسئولین بانک اطلاع رسانی کنند.

ایمانی با بیان اینکه سامانه اطلاع رسانی، شعب بانک را  در خدمت رسانی و پاسخگویی هر چه بهتر کمک می کند،  ابراز داشت: با انعکاس نظرات، پیشنهادها و انتقادات مردمی و بر پایه اطلاعات و داده هایی که از این طریق منعکس می شود فرصت مناسبی فراهم می شود تا مشکلات سیستمی خود را در تمامی حوزه ها شناسایی کنیم و نسبت به رفع ایرادات موجود اقدام نماییم.   

مدیر عامل بانک خاطر نشان کرد: مشتریان سرمایه اصلی بانک ها و بنگاه های اقتصادی هستند لذا توجه به نیازها و خواسته های آنان از اهمیت بسیاری برخوردار است بنا بر این باید از هر فرصتی برای خدمت رسانی مطلوب تر و پاسخگویی هر چه بهتر به آنان استفاده کنیم.

ایمانی در پایان ابراز داشت: امیدوارم این سامانه برای همکاران عزیزمان در بخش نظارتی و حراستی بانک منشأ خیر باشد و آنان را در انجام امور محوله یاری نماید.

در ادامه، علی احمد مرادی – مدیر کل حراست بانک – بیان داشت: عدم برخورداری از وجود یک شبکه ثبت و انتقال اخبار و  اطلاعات در بانک همواره به صورت یک خلاء در مدیریت کل حراست احساس می شد که با نظر مساعد مدیر عامل محترم و همکاری و پشتیبانی معاونت فن آوری اطلاعات و ارتباطات، ستاد خبری مدیریت کل حراست به منظور دریافت، بررسی و رسیدگی به شکایات مشتریان و همکاران، طراحی و به بهره برداری رسید.

مرادی ادامه داد: مشتریان و سپرده گذاران می توانند از طریق ارتباط مستقیم تلفنی، صندوق صوتی، پست الکترونیک، پیامک و نمابر مسائل و مشکلات خود را با مدیریت کل حراست مطرح کنند، حراست نیز با بررسی و انتقال انتقادات و پیشنهادها به واحدهای مربوطه و اطلاع رسانی به مسئولین بانک تلاش می کند در جهت مرتفع شدن مشکلات آن ها گام بردارد.  



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 200
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران