پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280526 تاریخ : 1396/03/23-12:49:37
,10025,
سامانه رسیدگی سریع به شکایات راه‌اندازی شد

با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در شرکت بیمه سرمد

سامانه رسیدگی سریع به شکایات راه‌اندازی شد

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط‌عمومی بیمه سرمد، به منظور پاسخگویی بهتر به شکایات مشتریان، امکان ثبت و دریافت مستقیم شکایات با استفاده از درگاه پورتال اینترنتی این شرکت راه اندازی شد.

با ایجاد این امکان در صفحه امور مشتریان وبسایت بیمه سرمد، به محض ثبت شکایت مراجعان در سامانه، عنوان و موضوع شکایت در کارتابل کارشناسان مرکز تماس ثبت شده و تاییدیه دریافت پیام و کد پیگیری، به وسیله پیامک و پست الکترونیک به افراد اطلاعرسانی خواهد شد.

 
مشتریان بیمه سرمد می‌توانند با مراجعه به صفحه امور مشتریان وبسایت شرکت و ورود به قسمت ارسال شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را در سیستم ثبت کنند. همچنین برای پیگیری شکایات یا انتقادات خود، می‌توانند پس از مدت زمان کوتاه (باتوجه به نوع شکایت) با وارد شدن به قسمت رهگیری درخواست، وضعیت بررسی پیام خود را مشاهده نمایند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 360
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران