پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 312731 تاریخ : 1396/10/11-17:58:49
,15,
سامانه خدمات غیر حضوری

سامانه خدمات غیر حضوری " اکانت آفیسر" امکانی مشتری محور

سامانه خدمات " اکانت آفیسر" بانک ملی ایران همچون باجه ای غیر حضوری، امکانی مشتری محور است که در راستای توسعه بانکداری الکترونیک، برای ارتباط تنگاتنگ بین بانک و مشتریان ویژه خود، توسط متخصصین جوان و خوش ذوق شرکت داده ورزی سداد طراحی و ارائه شده است. این خدمت ویژه بر بستر اپلیکیشن " بله" نصب شده است تا مشترکین بتوانند از خدمات امن، سریع و راحت این سامانه در کنار سایر قابلیت های آن به طور اختصاصی و مستمر استفاده کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت داده ورزی سداد، با توجه به بهره مندی هر چه بیشتر مشتریان از خدمات الکترونیکی و نیز کاهش مراجعه ی حضوری آنان در شعب بانک، متخصصین، طراحان و برنامه نویسان شرکت داده ورزی سداد، خدمت جدید  " بانک آفیسر " را از طریق  اپلیکیشن " بله" ارائه کردند که پاسخگو و ارائه دهنده خدمات و محصولات مورد درخواست مشتری با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن خواهد بود.

شاید ایده ی اینکه در خانه باشید و یک نفر در شعبه وظیفه انجام کارهای بانکی مشتریان را به عهده داشته باشد و با یک دکمه بتوانید ابزارهای اطراف خود را کنترل کنید، در ابتدا خیلی دور از ذهن و رویایی دوردست به نظر می رسید؛ اما سرعت تغییرات به کمک تکنولوژی، هر رویایی را دست ‌یافتنی کرده است و اینک شرکت داده ورزی سداد بانک ملی ایران، این رویا را با طراحی و راه اندازی " بانک آفیسر" تحقق بخشیده و به خوبی عملیاتی و همگام با نظام های بانکی پیشرفته دنیا، حضور مشتری در شعبه بانک را منتفی کرده است. هدف این سامانه؛ ایجاد بستر ارتباطی بین مشتریان خاص و مدیر خدمات ویژه، به وسیله استفاده از نرم افزارها و سامانه های الکترونیکی موجود، نظیر "بام" و "بله" است.

این طرح که میتوان آن را به عنوان انقلابی در نظام بانکی کشور نام برد، حاصل مطالعات کارشناسی بر روی بانک های بزرگ و معتبر جهان و برنامه نویسی های دقیق طراحان متعهد و متخصص شرکت داده ورزی سداد است، که رابط های بانک در " بانک آفیسر" را از میان همکاران نخبه و توانمند خود انتخاب و پس از سپری کردن دوره های آموزشی و فنی لازم، این نیروها به منزله " اکانت آفیسر" ویژه مشتری، رابط میان شعبه و مشتری شده و موظف اند، تمام نیازهای مشتری را از مشاوره تا رسیدگی به امورات بانکی انجام دهند. همچنین " اکانت آفیسر" موظف است اطلاعات و کمک های لازم را به سرعت و با اطمینان کامل در اختیار مشتری بگذارد که این ارتباط از طریق پیامرسان " بله" انجام می شود و در پایان هر بار ارتباط میان مشتری و " اکانت آفیسر" ، مشتری می تواند به چگونگی خدمت رسانی " اکانت آفیسر" امتیاز بدهد.

این طرح از سوی  بانک ملی ایران  به منظور افزایش رضایت‌مندی مشتریان ویژه و ارتقاء سطح کیفی خدمات، به هر مشتری یک اکانت آفیسر ویژه ای اختصاص می دهد که این خدمت گامی تازه و جدی برای درخشیدن هر چه بیشتر نام بانک ملی ایران در نظام بانکی کشور است.

مشتریانی که بر روی گوشی هوشمند خود اپلیکیشن " بله" را نصب کرده باشند به راحتی می توانند از خدمات باجه " اکانت آفیسر " استفاده کرده و یک بانکداری پیشرو را تجربه کنند.

 

خدمات این سامانه غیر حضوری برای مشتریان ویژه عبارتند از: پاسخگویی و مشاوره، افتتاح حساب، صدور و تحویل ابزار برداشت، واریز و برداشت، دریافت و وصول چک، رزرو صندوق اجاره ای، صدور چک تضمین شده و رمزدار، خرید و فروش اوراق بهادار، صدور ضمانتنامه ریالی، درخواست تسهیلات، صدور کارت هدیه، فعال سازی همراه بانک



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 260
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران