پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 264532 تاریخ : 1395/10/25-14:14:24
,10029,
سالانه 33 میلیون قوطی شیر خشک در کشور تولید می شود

سالانه 33 میلیون قوطی شیر خشک در کشور تولید می شود

مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: سالانه حدود 33 میلیون قوطی شیر خشک در کشور تولید می شود که این تعداد تولید خیلی فراتر از نیاز کشور است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان غذا و دارو، دکتر امیر حسین جمشیدی، افزود: اقداماتی که در زمینه شیر خشک انجام شده، منطبق بر اقتصاد مقاومتی بوده است به آن معنا که امروز صنعت شیرخشک کشور، هیچگونه وارداتی ندارد.

وی تاکید کرد: از سال 91 ، هیچگونه گشایش و مجوز ورود قوطی شیر خشک نداشتیم و این مساله موجب شد شرکت هایی انتقاد کنند اما چون نیازی به واردات نبود، سازمان غذا و دارو در برابر آنان مقاومت کرد.
جمشیدی اظهار داشت: نیاز واقعی کشور به شیرخشک، حدود 33 میلیون قوطی است که توسط شرکت های داخلی تامین می شود و از سوی دیگر حدود پنج میلیون قوطی شیرخشک به صورت یارانه ای خریداری می کنیم و در مجموع 38 میلیون قوطی شیر خشک مصرف می شود.
وی درباره توان کشور برای تولید شیر خشک در کشور یادآور شد ظرفیت تولید شیر خشک در کشور سالانه 90 میلیون قوطی است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 353
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران