پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376602 تاریخ : 1397/06/23-11:49:52
,11,
سالانه 120هزار وسیله نقلیه در مرز ایران و ترکیه تردد می‌کنند

سالانه 120هزار وسیله نقلیه در مرز ایران و ترکیه تردد می‌کنند

یک مسوول حمل و نقل بین المللی وزارت راه و شهرسازی با بیان این که سالانه حدود 120 هزار وسیله نقلیه در مرزهای مشترک سه‌گانه ایران و ترکیه تردد می‌کنند، افزود: توسعه تسهیلات و امکانات در پایانه‌های مرزی و اصلاح شبکه‌ راه‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رضا نفیسی مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی وزارت راه و شهرسازی در دیدار هیات ایرانی با رضا هاکان تکین سفیر ترکیه در ایران با بیان این مطلب افزود: با هدف تسهیل و توسعه حمل‌ونقل جاده‌ای، برگزاری کمیته مشترک حمل‌ونقل جاده‌ای میان 2 کشور و نشست‌های مشترک مرزی پیگیری شده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم با طرح مسائل و مشکلات در این نشست‌ها، زمینه‌های همکاری‌ها و توسعه مناسبات بیش از گذشته فراهم شود و تردد وسایل نقلیه عبوری از مرزهای 2 کشور، روند صعودی پیدا کند.
عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این نشست گفت: توسعه حمل‌ونقل جاده‌ای و ترانزیتی بین ایران و ترکیه از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نیز خواستار توسعه این مناسبات و رفع موانع و مشکلات موجود است.
وی اضافه کرد: در زمینه توسعه همکاری‌ها در حوزه انتقال دانش و تجربیات مربوط به نگهداری راه‌ها، تأسیسات بین‌راهی و سیستم‌های حمل‌ونقل هوشمند جاده‌ای و سایر موضوعات، طرف ایرانی آمادگی هرگونه همکاری و مشارکت را اعلام می‌دارد.
رضا هاکان تکین، سفیر کشور ترکیه نیز در این نشست، ضمن ابراز خرسندی از همکاری‌های موفق دوجانبه و ترانزیتی حمل‌ونقل جاده‌ای میان 2 کشور در سال های اخیر، اظهار داشت: ظرفیت‌های خوبی در زمینه توسعه روابط حمل‌ونقلی جاده‌ای و ترانزیت میان ایران و ترکیه وجود دارد که امید است در چارچوب تأمین منافع مشترک و دستیابی به راه‌حل‌های رفع مسائل و مشکلات موجود، زمینه‌های جدید همکاری‌های مشترک حمل‌ونقلی، ترانزیتی و تجاری ایجاد شود.
رضا هاکان تکین سفیر ترکیه در ایران با عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی برای تقویت همکاری‌های حمل و نقل جاده ای و مبادلات تجاری و بازرگانی بین 2 کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 279
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران