پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279577 تاریخ : 1396/02/23-12:03:08
,10025,
سال گذشته میزان خسارت 1200 میلیارد تومان بود

سال گذشته میزان خسارت 1200 میلیارد تومان بود

قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی گفت: سال گذشته بخش کشاورزی 1200 میلیارد تومان خسارت دید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ,محمد ابراهیم حسن نژاد با اشاره به اینکه سال زراعی گذشته آفات و بیماری‌ها و حوادث  طبیعی خسارات قابل توجهی در بخش کشاورزی بر جای گذاشت افزود: سیل در جنوب کشور و سرمازدگی‌ها در شمال، شمال غرب، بخش‌های مرکزی و مناطق شرقی آسیب و خسارت زیادی به باغات وارد کرد و از طرف دیگر با شیوع آنفلوانزای پرندگان در صنعت طیور میزان خسارات به 1200 میلیارد تومان رسید.

وی گفت: 600 میلیارد تومان از خسارات فعالان بخش کشاورزی تا پیش از پایان سال گذشته پرداخت شد و 600 میلیارد تومان مابقی نیز در دو هفته گذشته به طور کامل پرداخت شد.
قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی افزود: بابت غرامات و خسارات سال گذشته به کشاورزان بدهی نداریم.
حسن نژاد گفت: برای سال جدید هزار میلیارد تومان میزان خسارات پیش بینی و برآورد شده است و امیدواریم منابع اعتباری لازم برای پرداخت خسارات احتمالی تأمین شود.
وی افزود: هم اکنون بیش از سه میلیون و 800 هزار هکتار از اراضی و بیش از 400 هزار هکتار نیز در بخش باغی و 80 درصد طیور تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار دارند.
قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی از کشاورزان خواست با توجه به شکنندگی شرایط اقلیمی در کشور محصولات خود را بیمه کنند.

 


منبع:صداوسیما



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 373
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران