به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، یکلاس بیک مدیر منطقه ای تگ هوور در اولین نمایشگاه تخصصی ساعت ایران که از 27 تا 30 بهمن ماه سال جاری در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد، گفت: این شرکت از سال 1860 شروع به فهعالیت کرده است و اکنون یک شراکت خوبی بین این سرکت و شرکت توسعه کالای دماوند اتفاق افتاده است و با یک نماینده قذدرتمند در ایران همکاری می کنیم.
بیک افزود: شرکت تگ هوور در بیستم ژانویه امسال در ژنو سوئیس یک قرارداد جدی را بعد از مدتها کار کارشناسی شده و مذاکرات طولانی با شرکت توسعه کالای دماوند امضا کرده و اکنون با استراتژی جدید فعالیت در بازار ایران را آغاز کرده است.
وی بیان کرد: این شرکت معتقد است ایران و مردم ایران دارای پتانسیل بالایی برای همکاریهای مشترک است ازاینرو همکاری مشترک با ایران برای شرکت تگ هوور مهم است.
بیک با اشاره به اینکه این شرکت از سال 2007 در بازار ایران فعالیت خود را آغاز کرده، اظهار داشت: در آن زمان در بازار ایران در مدت کوتاهی به موفقیت رسیدیم و توانستیم به یکی از برندهای مؤثر در دنیا تبدیل شویم.
وی با اشاره به ورود شرکت از سال 2007 به ایران گفت: در مدت کوتاهی در ایران به موفقیت رسیدیم و به یکی از برندهای مهم در جهان تبدیل شدیم، ازاینرو این بار هم با یک استراتژی جدید به این بازار ورود کردهایم.
ساعت هوشمند تگ هوور فعلا وارد بازار ایران نمی شود
مدیر منطقه ای تگ هوور از عرضه بهترین فروش ساعت هوشمند این شرکت که سیستمعامل آن را گوگل نوشته است در دبی خرداد، و گفت: سیستمعامل این ساعت را گوگل نوشته است و این ساعت جزو محدود ساعتهای لوکس هوشمند است ازاینرو برای ورود آن به کشورها گوگل بهصورت مجزا، مجوز صادر میکند و هنوز اجازه ورود این ساعت به ایران داده نشده است.
بیک در پاسخ به سؤالی مبنی بر محدودیت ورود این ساعت به ایران و برنامه این شرکت برای عرضه این ساعت هوشمند به بازار ایران، گفت: بهطورقطع این شرکت تمام تلاش خود را برای ورود این ساعت به ایران خواهد کرد.
وی افزود: اما این اتفاق به تصمیم، شرکتهای گوگل، اینتل و تگ هوور وابسته است و این شرکت میخواهد این ساعت هوشمند با مجوز وارد بازار ایران شود و از سمت تگ هوور تمام تلاش برای این اتفاق خواهد افتاد.
تگ هوور همکاری با ایران را قطع نمی کند
بیک خاطرنشان کرد: این شرکت با ورد به بازار ایران قصد دارد از شخصیتهای برجسته ایرانی به من منظور اسپانسری این شرکت بهر برداری کند و با این اتفاق شخصیتهای ایرانی نیز جهانی میشوند.
وی با تاکید بر این که شرکت تگ هوور همکاری با ایران را متوقف نمی کند، گفت: این شرکت ده سال است که برای ورود به بازار ایران تلاش می کند و این مهم با هکاری شرکت توسعه کالای دماوند امروز میسر شده است.
مدیر منطقه ای شرکت تگ هوور ادامه داد: این برند اکنون استراتژی خود را تغییر داده و اکنون بهعنوان یک برند لوکس و قابلدسترس محصولات خود را به بازار عرضه میکند و قیمت محصولات این برند متناسب با نیاز متقاضیان در سطوح مختلف عرضهشده است .
بیک با تأکید بر اینکه ایران دارای قابلیتهای بالایی برای پذیرش برندهای لوکس ساعتهای سوئیسی است، گفت: خرید این برند دروازه ورد به بهرهمندی از یک ساعت لوکس باکیفیت بالا و قیمت مناسب است و هر یک از محصولات این برند کیفیت آن دو برابر قیمت آن است.
تگ هوور تمام شهرهای کلیدی ایران نمایندگی میزند
وی بابیان اینکه قبل از تحریمهای محصولات تگ هور در شهرهای مختلف ایران عرضه میشود، گفت: بعد از تهران قصد داریم در اصفهان، شیراز، تبریز و مشهد محصولات خود را در بوتیکهای این برند به مردم ایران کما فی سابق عرضه کنیم .
بیک بابیان اینکه تگ هوور همواره در تکنولوژی، پیشرو بوده است، گفت : محصولات این شرکت همواره از منظر تکنولوژی در حال ارتقاء بوده است و این شرکت تنها شرکتی است که ساعتهای هوشمند لوکس باکیفیت بالا تولید میکند.
آن کلر، مدیر بازاریابی شرکت تگ هور نیز در این نشست، گفت: این شرکت بهخوبی مردم ایران بهخصوص قشر جوان این کشور را میشناسد و با رویکرد متفاوت وارد بازار این کشور شده است.
وی بابیان اینکه این استراتژی این شرکت در تبلیغات تمرکز بر چهار حوزه بوده است، گفت: هنرمندان، هنرپیشهها، مدلها و کسانی که درزمینه? سبک زندگی کار میکنند، از سفیران این برند هستند و همچنین دسته بعدی به ورزش در تمامی رشتهها اختصاص دارد.
کلر با اشاره به شعار این شرکت، خاطرنشان کرد: این شرکت با توجه بهسختی کار توانسته است تاکنون در 120 کشور ، 150 بوتیک در اختیار داشته باشد و این دستاورد به شعار این شرکت ارتباط مستقیم دارد که میگوید ، "زیر فشار سختیها نشکن".
مدیر بازاریابی شرکت تگ هور با اشاره به فعالیت تگ هوور درزمینه? اتومبیلرانی، فوتبال و سایر ورزشها گفت: محصولات این شرکت و کیفیت بالای آن در ایران باید از طریق رسانهها و کمپینهای تبلیغاتی به مردم اطلاعرسانی شود.
وی با تأکید بر اینکه محصولات این شرکت باید در هر مکانی که از دنیا که فعالیت میکند، برجسته باشد، گفت: محصولات این شرکت باید از سوی مردم دیده شود ازاینرو شرکت تگ هوور باید در تمام وقایع حضورداشته باشد و به همین دلیل روی رسانههای اجتماعی کار میکند.
وی با اشاره به اینکه اسپانسر رد بول را بر عهده این شرکت، است، تگ هوور موفقترین اسپانسر در بیشتر لیگهای دنیا است و امیدواریم در ایران نیز بتواند اسپانسری تیم پرسپولیس را بر عهده بگیرد.
کلر بادآور شد: محمدعلی کلی جزو سفرای شرکت تگ هوور بود ساعتی به نام محمدعلی کلی ثبتشده که قرارداد با وی قبل از فوت وی بوده است و به دلیل اینکه این فرد فوت کرد، شمارههای این ساعت به این دلیل که کلی مسلمان بود بهصورت فارسی است و این ساعت با شعار"به یاد محمد" طراحی و تولید شد.
وی یادآور شد: این شرکت چهرهایی را برای اسپانسری این شرکت انتخاب میکند که شخصیت آنها با شعار "زیر سختیها نشکن" تناسب داشته باشد و بهتازگی با بلاحدید تازه قرارداد خود را امضا کردهاند و شخصیت وی به نزدیک است.
شخصیتهای ایرانی اسپانسر تگ هوور خواهند شد
نیکلاس: دوستان برند تگ هوور از ایران انتخاب میشوند و این تاکنون اتفاق نیفتاده است و دوست دارم خیلی از افراد در دید جهانی نه بهعنوان خود ساعت شخصیتها با این موضوع جهانی شوند.