پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353532 تاریخ : 1397/05/13-13:04:32
,17,10033,
سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران حافظ منابع طبیعی و حامی محیط زیست

سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران حافظ منابع طبیعی و حامی محیط زیست

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی ایلام در جلسه با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران حافظ منابع طبیعی و حامی محیط زیست است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی ، مرتضی دارایی بیان داشت: در راستای امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و سازمان حفاظت از محیط زیست کشور، جلسه ای با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان و معاونین ایشان برگزار شد.

دارایی با بیان اینکه طبیعت و محیط زیست، موهبتی خدادادی است و آلودگی محیط زیست بر کیفیت و چرخه طبیعی اثر می گذارد و پی آمدهای زیان باری را در بر خواهد داشت، افزود: متاسفانه تفکری وجود دارد که صنعت را در مقابل منابع طبیعی قرار می دهد در حالیکه چنین نیست، صنعت سبز و تولید پاک به همه نشان داده که این دو در کنار هم هستند نه در مقابل یکدیگر.

وی ادامه داد: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به عنوان متولی صنایع کوچک و شهرک ها و نواحی صنعتی در کشور با تعریف جایگاه حقوقی در ساختار سازمانی خو، احداث تصفیه خانه های فاضلاب، توسعه فضای سبز و انجام مطالعات زیست محیطی اهتمام ویژه خود را بر حفظ منابع طبیعی  قرار داده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی ایلام، بررسی مشکلات تصفیه خانه،پسماند و پسآب واحدهای تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی، ارائه راهکارهای مناسب در خصوص واحدهای آلاینده، اجرای قانون هوای پاک و ارزیابی محیط زیستی، تغییر کاربری، برگزاری جلسات مشترک شرکت شهرکهای صنعتی و سازمان محیط زیست استان با حضور مدیران واحدهای تولیدی، حضور در تورهای صنعتی و ... از مهمترین مصوبات این جلسه عنوان کرد.

دارایی با اشاره به رویکرد حفظ محیط زیست و کمک به کاهش آلایندگی های زیست محیطی در شرکت شهرکهای صنعتی ایلام، افزود: در راستای افزایش و ارتقاء سطح زیست محیطی شهرک های صنعتی استان ، مدیریت HSEEبهداشت و محیط زیست این شرکت طبق برنامه ریزی های انجام شده، حضور میدانی و بازدیدهای دوره ای از واحدهای تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی را در دستور کار دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 269
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران