پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352816 تاریخ : 1397/05/01-10:56:40
,25,
سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی محدوده‌های داری گواهی کشف خود را به مزایده می‌گذارد

با همکاری شورای عالی معادن و سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور:

سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی محدوده‌های داری گواهی کشف خود را به مزایده می‌گذارد

محدوده‌های گواهی کشف متعلق به سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور که در یک‌دهه گذشته واگذار نشده‌اند، به مزایده عمومی گذاشته می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شاتا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور، با اعلام این خبر، دسترسی سرمایه‌گذاران، فعالان معدنی و صنعتگران به این محدوده‌ها را گامی مهم در توسعه معدن کشور و خبری خوش در شرایط کنونی دانست.

به گفته راضیه لک، پس از همکاری مثبتی که میان شواریعالی معادن و سازمان تحت مدیریتش به‌وجود آمد، اجازه به مزایده گذاردن حدود 16 محدوده دارای گواهی کشف به سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور تقویض شد که این گواهینامه‌های کشف براساس قانون معادن یکسال در اختیار این سازمان بوده و پس از آن در اختیار سازمان‌های صنعت، معدن، تجارت استان‌ها قرار گرفته است.

وی این منابع را شامل ذخایر طلا، آنتیموان، پتاس و عناصرنادرخاکی عنوان کرد و افزود: این محدوده‌ها در استان‌های آذربایجان غربی، خراسان رضوی و جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، کردستان، هرمزگان و یزد بوده که می‌تواند نگرانی ناشی از کمبود خوراک برای بسیاری از واحدهای صنعتی کشور را کاهش دهد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: علاقه‌مندان در روزهای آتی منتظر خبرهای تکمیلی از سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور در این رابطه باشند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 557
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران