پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 306843 تاریخ : 1396/07/26-17:10:34
,10028,
سازمان تامین اجتماعی از نیروهای خلاق بهره می برد

عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی:

سازمان تامین اجتماعی از نیروهای خلاق بهره می برد

عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در مراسم جشن خلاقیت سازمانی کارکنان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در 4 سال گذشته کارهای بزرگی در این سازمان انجام شد، گفت: برگزاری جشن خلاقیت از کارهایی بود که لزوم انجام آن احساس می شد که مشارکت کارکنان در ایده پردازی و انتقال افکار جدید در این برنامه محقق شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ دکتر محمد علی همتی با بیان اینکه خلاقیت، ایده و فکر جدید است و نوآوری اجرایی ساختن آنهاست، افزود: سازمان تامین اجتماعی از نیروهای خلاق و نوآور محروم نیست.

وی اظهار داشت: 6 هزار فکر و ایده جدید در جشنواره خلاقیت سازمان تامین اجتماعی جمع آوری شد که قطعاً ایجاد شرایط مناسب برای ایده پردازی و تشویق آنها به طرح های ابتکاری موثر بوده است.
عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در ادامه به شرایطی در سازمان ها پرداخت که مانع نوآوری می شوند، گفت: ساختارهای سنتی، عوامل فرهنگی و ارزش های حاکم، ارج ننهادن به نگرش انتقادی، عدم بکارگیری از مشاوران حوزه نوآوری ها، فقدان ارتباطات مناسب و عدم تحمل اختلاف سلیقه ها از عواملی است که روند ایجاد خلاقیت و نوآوری در سازمان ها را کند می سازد.
دکتر همتی به نمونه هایی از طرح های نوآورانه سازمان تامین اجتماعی در سالهای اخیر اشاره کرد و گفت: اجرای نسخه الکترونیک و هیات مدیره ای شدن بیمارستان های سازمان از جمله این اقدامات است.
وی با اشاره به اینکه در هفته سلامت در محیط های کاری هستیم، اظهار داشت: امسال سازمان بهداشت جهانی بر سلامت روان بسیار تاکید کرده است.
دکتر همتی با اهمیت ایجاد محیط کار دوستدار سلامت روان برای شاغلان گفت: همان طور که سلامت جسم و پیشگیری از خطرات در محیط های کاری مهم است توجه به مسائل روانی کارگران و شاغلان در محل کار نیز ضرورت دارد.
عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی افزود: کنترل و مدیریت استرس و مهارتهای اجتماعی و واکنش مناسب به محیط های تنش زا  به کارکنان آموزش داده شود .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 352
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران