پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 281922 تاریخ : 1396/05/01-15:28:52
,1,15,
ساختار و تیم جدید مرکز تماس بانک گردشگری آغاز به کار کرد

ساختار و تیم جدید مرکز تماس بانک گردشگری آغاز به کار کرد

در مراسمی با حضور «رضا کامران» ، معاون شعب و امور مشتریان و جمعی از مدیران بانک گردشگری، ساختار و تیم جدید مرکز تماس این بانک آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری بر اساس ساختار جدید تدوین شده، از این پس این مرکز به شکل 24 ساعته و تحت نظارت شرکت «باشگاه گردشگری ایرانیان» که از شرکت های عضو گروه مالی گردشگری است، خدماتی چون راهنمایی مشتریان در خصوص مسائل بانکی، ثبت شکایات و پیشنهادات، رفع مشکلات اضطراری بانکی و معرفی خدمات و محصولات بانک گردشگری را انجام خواهد داد. 

گفتنی است این مرکز بعد از گذراندن دوره های آموزشی سخت افزاری و نرم افزاری برای پاسخگویان به شکل رسمی آغاز به کار کرده است.

مشتریان بانک گردشگری و عموم مردم می توانند با تماس با شماره 23950 از خدمات این مرکز در تمام روزهای هفته و تمام ساعات شبانه روز بهره مند شوند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 340
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران