پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353674 تاریخ : 1397/05/15-10:49:08
,10033,22,
زمان مشاهده «خوزستان بدون ریزگرد» باید مشخص شود

زمان مشاهده «خوزستان بدون ریزگرد» باید مشخص شود

محمد نهاوندیان گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که مشخص شود خوزستان بدون ریزگرد چه زمانی قابل مشاهده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان حفاظت محیط زیست، محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس‌جمهور عصر یکشنبه در نشست کارگروه مقابله با ریزگردهای خوزستان در اهواز اظهار کرد: افق آینده انرژی در خوزستان باید روشن شود؛ همچنین باید تعیین کنیم که در چه سالی خوزستان بدون گرد و غبار، قابل مشاهده خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ارقام مطلقی در گزارشات این نشست ارائه شد ولی برای ارزیابی باید موضوع را نسبی دید، افزود: اگر خودمان را فقط با گذشته مقایسه کنیم حتما وضع فعلی با وجود اینکه ریشه های قبلی موجود است، خیلی شرایط امیدوارکننده تری داریم ولی این سوال پیش می آید که آیا سرعت می توانست بیشتر از این باشد یا اینکه خیر؟ 

نهاوندیان ادامه داد: در شرایطی که با وجود این کم آبی های بی سابقه شاهد کمترین خاموشی در خوزستان بودیم جای امیدواری است؛ واقعا همه مردم کشور هم به این استان احساس دین می کنند. خوزستان این سرزمین رشیدپرور به عنوان یک نگین انگشتری قابل افتخار برای ایران است.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: خیلی مهم است که افق آینده را خیلی خوب و امیدوارانه ترسیم کنیم؛ باید آینده نگری واقع بینانه داشته باشیم. متاسفانه در گذشته تصمیم گیری های بخشی و مقطعی بسیاری داشتیم؛ مصوبه های پرتعداد بدون جامع نگری نیز مشاهده می شود که در نبود نگاه سیستمی رخ می داد.

نهاوندیان گفت: چهل سالگی انقلاب بهترین فرصت برای ارزیابی مسیر پیموده شده است تا بدانیم متناسب با پتانسیل موجود در این سال ها عمل کرده ایم.

وی بیان کرد: از جامعه مدیریتی و توسعه ای کشور این انتظار می رود که هدف گیری نسبت به اصل توسعه پایدار کشور را فراموش نکنند؛ مسیر رشد همان موضوع مهمی است که باید از سوی مدیران مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه قوام و بقاء در حرکت هدفمند حاصل می شود، ادامه داد: نباید حواس ما را از پیشرفت منحرف کنند؛ در پیشرفت های هدفمند حفظ و بقاء نیز تأمین می شوند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 389
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران