پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354753 تاریخ : 1397/05/30-10:00:32
,14,22,
زمان بهره‌مندی از ظرفیت‌های ارگ تاریخی بم فرارسیده است

مدیرکل دفتر امور پایگاه‌های جهانی:

زمان بهره‌مندی از ظرفیت‌های ارگ تاریخی بم فرارسیده است

فرهاد عزیزی گفت: «زمان بهره‌مندی از ظرفیت‌های ارگ تاریخی بم و منظر فرهنگی آن فرارسیده است و باید مسئولان محلی از این ظرفیت‌بی همتا استفاده کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، فرهاد عزیزی مدیرکل دفتر امور پایگاه‌های جهانی در مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید پایگاه میراث جهانی بم و منظر فرهنگی آن در محل فرمانداری این شهرستان، افزود: خوشبختانه امروز ارگ تاریخی بم در وضعیت پایداری قرار گرفته و می توان از ظرفیت های آن در راستای توسعه منطقه گام برداشت.

وی با بیان اینکه حدود 15 سال از زلزله دلخراش بم می گذرد، اظهار کرد: در آن حادثه بخش های زیادی از ارگ تاریخی بم فرو ریخت اما امروز با کمک مردم و مسئولان محلی بیشتر قسمت های این بنای باشکوه مرمت و بازسازی شده است.

عزیزی با تاکید بر اینکه باید با کمک مدیران و مسئولان محلی از ظرفیت های ارگ تاریخی بم بهره برداری شود، تصریح کرد: در حال حاضر زمان بهره مندی از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل این اثر ثبت جهانی فرا رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کارگاه های مرمتی در ارگ تاریخی بم و بیشتر بناهای موجود درمحدوده منظر فرهنگی آن فعال هستند، خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر اعتبارات مناسبی برای پیشبرد فعالیت‌های مرمتی این بنای ثبت جهانی اختصاص یافته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 300
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران