پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 305733 تاریخ : 1396/07/15-14:29:34
,14,
رئیس‌پلیس راهور ناجا: هدف از برگزاری رالی‌ها، کمک به ارتقای فرهنگ ترافیک و گردشگری است

رالی خانوادگی پلیس با همکاری کانون اتومبیل‌رانی و جهان‌گردی برگزار شد

رئیس‌پلیس راهور ناجا: هدف از برگزاری رالی‌ها، کمک به ارتقای فرهنگ ترافیک و گردشگری است

رالی گردشگری خانوادگی پلیس راهور ناجا جمعه 14 مهر، همزمان با نخستین روز هفته نیروی انتظامی و با همکاری کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی و پلیس راهنمایی و رانندگی برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، این رالی  با حضور سردار تقی مهری، رئیس‌پلیس راهور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، کارکنان و خانواده‌های پلیس راهور ناجا و با شرکت 79 دستگاه خودرو از محل شهرک آزمایش آغاز شد.

سلمان یارمحمدی مدیر اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در باره این رالی گفت: شرکت‌کنندگان در این رالی یک‌روزه پس از عبور از اتوبان تهران – کرج، بازدید از محوطه مجموعه فرهنگی‌تاریخی کاخ مروارید به روستای گردشگری برغان و در ادامه به روستای آتشگاه رسیدند.

او افزود: در ادامه مسیر خودروهای شرکت‌کننده وارد جاده چالوس شده و بعد از پشت سر گذاشتن پل عباسی در شهر کرج با رسیدن به کاروانسرای تاریخی شاه‌عباسی که خط پایان این دوره از رالی خانوادگی پلیس بود، به رقابت خود پایان دادند.

یارمحمدی خاطرنشان کرد: تعدادی از خودروهای امدادی سبک و سنگین امداد خودروی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به‌منظور کنترل امنیت و فراهم‌آوردن رفاه حال شرکت‌کنندگان خودروهای شرکت‌کننده را همراهی کردند.

او ادامه داد: در این رالی 10 تیم داوری و فنی ثابت و سیار و دو تیم پشتیبانی، بر عملکرد شرکت‌کنندگان نظارت داشتند و در پایان بر اساس امتیازهای ثبت‌شده، در مراسمی با حضور سردار اسکندر مؤمنی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی و سردار تقی مهری، رئیس پلیس راهور ناجا به پنج راننده و پنج نقشه‌خوان برتر جوایزی اهدا شد.

در مراسم اختتامیه سومین دوره رالی خانوادگی پلیس، سردار مهری رئیس‌پلیس راهور با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی امسال با شعار «پلیس برای امنیت و امنیت برای همه» آغاز شده است، گفت: یکی از اهداف برگزاری مسابقات رالی پلیس، کمک به ارتقای امنیت در رانندگی و حفظ جان مسافران است.

او افزود: ارتقای فرهنگ ترافیک، اصلاح رفتارهای ترافیکی در سطح جاده‌ها، ترویج فرهنگ گردشگری و لذت بردن از مبدأ تا مقصد سفر، از دیگر اهداف برگزاری رالی خانوادگی پلیس است که موجب می‌شود تا قانون‌مندی و قانون‌مداری از کارکنان و خانواده پلیس آغاز شود.

سردار مهری یادآور شد: متأسفانه گاهی رانندگان تنها به مقصد فکر می‌کنند در صورتی که باید سفر را از مبدأ آغاز کرد و در مسیر از مواهب طبیعی، جاذبه‌های گردشگری و تاریخی نیز بهره برد.

او تصریح کرد: همین موضوع کمک می‌کند تا فرهنگ رانندگی در کشور اصلاح شده و از شتاب‌زدگی و رفتارهای پرخطر در رانندگی که به بروز حوادث ناگوار می‌انجامد، پیشگیری شود.

رئیس‌پلیس راهور ناجا در پایان با قدردانی از تلاش‌های کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی ابراز امیدواری کرد تا این رالی بتواند به انتقال فرهنگ ترافیک و گردشگری به جامعه کمک کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 269
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران