پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353452 تاریخ : 1397/05/11-12:28:41
,6,4,
رئیس‌جمهور فیلیپین با تخریب خودروهای لوکس بازهم خبرساز شد!

رئیس‌جمهور فیلیپین با تخریب خودروهای لوکس بازهم خبرساز شد!

مجرمان باید به سزای اعمال خود برسند و این موضوع مخصوصاً در کشور فیلیپین خود را به نمایش می‌گذارد. دولت این کشور بارها و بارها این موضوع را اثبات کرده و البته همه‌ی ما هم می‌دانیم دولت فیلیپین با خودروهای لوکس قاچاق رابطه اصلاً خوبی ندارد!

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از پدال، رئیس‌جمهور این کشور رودریگو دوترته در برابر خودروهای قاچاق اصلاً رحم ندارد. این رئیس‌جمهور که کمپینی برای مبارزه با فساد و تجارت مواد مخدر راه انداخته اخیراً دستور تخریب 68 خودروی لوکس قاچاق را صادر کرده و حکم صادره نیز در اسرع وقت اجرا شده است.

این خودروها که در میان آن‌ها چند نمونه از محصولات لامبورگینی، فورد و پورشه دیده می‌شود ارزشی بیش از 5.89 میلیون دلار دارند. دوترته نیز از پشت شیشه‌های ایمنی و درحالی‌که یک کلاه ایمنی بر سر داشت فرایند تخریب این خودروها را مشاهده می‌کرد.

رئیس‌جمهور فیلیپین پیش از شروع عملیات تخریب این خودروها گفته است:من این کار را به این خاطر کردم که شما مجبور هستید به دنیا نشان دهید که کشوری امن برای سرمایه‌گذاری و تجارت دارید؛ و تنها راه برای نشان دادن این موضوع اثبات تولید کننده بودن است و هم اینکه یک اقتصاد سالم برای جذب سرمایه‌گذاران دارید.

تخریب خودروهای قاچاق کار دوترته است. اوایل سال جاری نیز او دستور تخریب چندین دستگاه خودروی لوکس از جمله محصولات جگوار، شورولت و ب ام و را داده بود.

دوترته که دو سال از ریاست جمهوری شش‌ساله خود را پشت سر گذاشته سیاست‌های دولت را تغییر داده و روی خودروهای قاچاق حساسیت ویژه‌ای دارد. دولت قبلی خودروهای قاچاق را به منظور سود بیشتر می‌فروخت. این موضوع با سیاست‌های مبارزه با جرم و جنایت دوترته هماهنگ نبوده است. او کاملاً روشن ساخته که خواهان سود کردن دولت از جرم نیست.

البته سیاست‌های این رئیس‌جمهور بحث‌وجدل‌های زیادی را نیز به وجود آورده مخصوصاً در بحث مبارزه با قاچاقچیان این موضوع نمود زیادی دارد. به دستور دوترته تعداد زیادی از مظنونان قاچاق مواد مخدر اعدام شده‌اند که همین امر سؤال‌های زیادی درباره نقض حقوق بشر به وجود آورده است. قاچاق خودرو به فیلیپین باعث کشته شدن شما نخواهد شد اما خودروها تخریب خواهند شد!



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 297
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران