پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 310721 تاریخ : 1396/09/19-19:04:45
,17,
رییس کمیسیون صنایع مجلس خواستار اجرای کامل قانون اساسنامه شرکت ملی پست شد

رییس کمیسیون صنایع مجلس خواستار اجرای کامل قانون اساسنامه شرکت ملی پست شد

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در جلسه مشترک اعضای این کمیسیون با مدیرعامل و اعضای ارشد شرکت ملی پست ضمن ابزار خرسندی از برگزاری نخستین جلسه این کمیسیون در شرکت ملی پست، از زحمات و تلاش های مدیرعامل و تمامی اعضای شبکه پست در خدمت رسانی شایسته به مردم تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، دکتر اکبریان افزود: تصویب قانون اساسنامه شرکت ملی پست ظرفیت های زیادی را برای توسعه نقش مدیریتی و حاکمیتی پست فراهم کرده است.

وی ضمن تاکید بر اجرای دقیق و کامل قانون اساسنامه طی چهار ماه آینده؛ تصریح کرد: در جلسه بعدی کمیسیون که در پایان مدت تعیین شده برگزار خواهد شد ضمن برررسی روند عملکرد اجرای قانون، اشکالات و موارد مورد نیاز اصلاح و یا تغییر می یابد.

او آماده سازی زیرساخت های الکترونیک و مکانیزه به منظور توسعه خدمات در چهارچوب استقرار کامل دولت الکترونیک را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای تحقق این هدف می بایست برنامه های میان مدت و بلند مدت طراحی و اجرا شود.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین تقویت و توسعه بخش خصوصی در اجرای عملیات قابل واگذاری را مهم ارزیابی و تصریح کرد: باید با آموزش صحیح کارکنان و هدایت متولیان دفاتر بخش خصوصی بر شتاب اجرای این روند افزوده شود.

دکتر اکبریان در ادامه ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند دکتر مهری در طول دوران تصدی مسئولیتش در شرکت ملی پست اعتماد مردم به پست را یادآور شد و اظهار داشت: باید با حفظ حرمت و تکریم مردم و امانت داری، از این سرمایه مردمی به عنوان بخشی از قابلیت ها  و ظرفیت های پست ملی محافظت شود.

در ادامه رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و سایر اعضا از واحدهای مختلف ساختمان مکانیزه پست بازدید به عمل آوردند و از نزدیک با عملیات پستی آشنا شدند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 384
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران