پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354217 تاریخ : 1397/05/22-14:25:04
,15,22,
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از پست آذربایجان شرقی بازدید کرد

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از پست آذربایجان شرقی بازدید کرد

نماینده مردم ملکان و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار شهرستان ملکان از پست آذربایجان شرقی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شرکت ملی پست، سلمان خدادادی نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با حضور در اداره کل پست استان آذربایجان شرقی با پوربزرگ دیدار و گفتگو کرد.

در جریان این بازدید که با همراهی خانی فرماندار ملکان انجام شد، خدادادی  از نزدیک با  روند ارایه خدمات پستی در سطح استان آشنا شد.

وی در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های کارکنان  پست استان در خدمت رسانی  به مردم، از پست استان به عنوان یکی از دستگاه های موفق در زمینه خدمات رسانی به مردم یاد کرد.

وی با اشاره به این که پست از سیستم سنتی فاصله گرفته و خدمات نوین بر پایه فناوری به مردم عرضه می کند، افزود: شبکه پستی با هوشمندسازی فرایندهای خود کوشیده با استفاده از فضاهای جدید و ظرفیت های موجود، زمینه ارایه خدمات الکترونیکی به مردم را ایجاد نماید.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در این دیدار با بیان این که پست همواره امین و مورد اعتماد مردم بوده افزود: این شبکه گسترده باید با توسعه خدمات خود و متنوع سازی و روزآمدی آن نیازها و خواسته های اقشار مختلف جامعه را پاسخ گفته و سطح اعتماد عمومی را افزایش دهد.

خدادادی با اشاره به اجرای طرح پلاک کوبی کدپستی در شهرستان ملکان احصای نشانی جهت خدمت رسانی، خصوصا در شرایط بحرانی را یادآور شده و ضمن تقدیر از پست استان بر لزوم اجرای سریع تر پروژه های ملی سیماک و GNAF در جهت شفاف سازی و تسهیل ارائه خدمات تاکید نمود.

پوربزرگ مدیرکل پست استان نیز در این دیدار با اشاره به اقدامات و فعالیت های پست، گزارشی از  خدمات و نقش مهم این شبکه در انجام خدمات نیابتی دیگر سازمان ها ارائه داده و آمادگی همه جانبه پست استان جهت ارایه خدمات نیابتی سازمان ها و دستگاه های اجرایی را اعلام نمود.

وی همچنین بیان داشت: واگذاری خدمات توسط سایر سازمان ها به پست مزایای زیادی مانند جلوگیری از تحمیل هزینه های مضاعف به مردم، کاهش آلودگی و ترافیک شهری و کاهش رفت و آمدهای غیر ضرور مراجعین خواهد داشت و همچنین شاهد گسترش خدمات دولت الکترونیک خواهیم بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 390
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران