پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280325 تاریخ : 1396/03/16-14:28:45
,2,
به خاطر داشتن نعمتی مانند دولت ایران به بانک کشاورزی حسادت می کنم

رییس هیات مدیره بانک توسعه کشاورزی چین در دیدار با مدیرعامل بانک کشاورزی :

به خاطر داشتن نعمتی مانند دولت ایران به بانک کشاورزی حسادت می کنم

دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی با ژی زوژی رییس هیات مدیره بانک توسعه کشاورزی چین در شهر پکن دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، دکتر شهیدزاده که به منظور شرکت در شصت و هشتمین اجلاس کمیته اجرایی آپراکا و همایش بین المللی خدمات مالی و فقرزدایی در کشور چین حضور دارد بعد از ظهر سه شنبه 16 خرداد در دیدار با  رییس هیات مدیره بانک توسعه کشاورزی چین در شهر پکن به تشریح نقش حمایتی دولت جمهوری اسلامی ایران از بخش کشاورزی و بررسی زمینه های همکاری بیشتر و توسعه تعاملات بانکی پرداخت.

بر اساس این گزارش، دکتر شهیدزاده در این جلسه با تاکید بر نقش موثر سیاست های حمایتی دولت جمهوری اسلامی ایران در توسعه بخش کشاورزی و مساعدت به کشاورزان ، موفقیت هایی چون رسیدن به خودکفایی گندم و توانایی صادرات 3 میلیون تن گندم را برخاسته از این سیاست های موثر حمایتی دانست.

وی در ادامه سخنان خود ، حمایت و پشتیبانی هم زمان  از شرکت های بزرگ کشاورزی و کشاورزان خرده پا و افزایش مشارکت آن ها در تحقق خودکفایی گندم را از جمله وظایف و اقدامات بانک کشاورزی در مسیر توسعه بخش کشاورزی عنوان کرد.

این گزارش می افزاید ، در این جلسه ژی زوژی ضمن تمجید از برگزاری مناسب و موفق اجلاس پیشین آپراکا توسط بانک کشاورزی در بابلسر ، برای کسب موفقیت های متعدد توسط بانک کشاورزی به دکتر شهیدزاده تبریک گفت.

رییس هیات مدیره بانک توسعه کشاورزی چین در ادامه سخنان خود و در تایید سخنان دکتر شهیدزاده درباره سیاست های حمایتی دولت ایران از بخش کشاورزی گفت: به خاطر داشتن نعمتی مانند دولت ایران به بانک کشاورزی حسادت می کنم.

شایان ذکر است دکتر شهیدزاده در این جلسه پیشنهاد داد نمایندگان دو بانک کشاورزی ایران و توسعه کشاورزی چین در قالب دو تیم کارشناسی ، زمینه های مختلف همکاری را بررسی کنند تا در کنار همکاری دولت دو کشور، این دو بانک نیز همکاری های موثری را رقم زنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 347
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران