پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354818 تاریخ : 1397/05/30-16:15:32
,10033,
رییس سازمان جنگل ها با استاندار قزوین تفاهم نامه همکاری امضاء کرد

رییس سازمان جنگل ها با استاندار قزوین تفاهم نامه همکاری امضاء کرد

رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور پیش از ظهر امروز با استاندار استان قزوین درباره همکاری های مشترک در زمینه اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوانداری در استان قزوین تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان جنگل ها، بر اساس این تفاهم نامه همکاری با مشارکت استانداری قزوین مبلغ 35 میلیارد تومان به  توسعه و گسترش پروژه های آبخیزداری استان اختصاص داده شد.

عبدالمحمد زاهدی در دیدار رییس سازمان جنگل ها گفت: فعالیت های آبخیزداری نقش موثری در توسعه پایدار کشاورزی در استان قزوین دارد و مدیریت درست در حوزه های آبخیزداری باعث می شود که تهدیدات سیل به یک فرصت تبدیل شده و منجر به حفظ پوشش گیاهی و آب و خاک شود.

استاندار قزوین حفاظت از منابع طبیعی را یک وظیفه عمومی دانست و گفت: کارکردهای زیست محیطی منابع طبیعی بویژه جنگل ها و مراتع اقتضاء می کند که همه نسبت به حفظ آن احساس مسئولیت کنند.

در ادامه رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: امنیت غذایی و سلامت مردم، وابسته به آب، خاک و پوشش گیاهی است و اقدامات آبخیزداری منجر به استحصال آب، کاهش تبخیر، کنترل سیل و نجات جان و مال مردم است.

به گفته آقایی با اقدامات آبخیزداری سالانه بطور متوسط هزار متر مکعب آب در هکتار وارد آبخوان ها می شود.

خلیل آقایی همچنین وانمود کرد: عملیات آبخیزداری بسیار کم هزینه و ارزان است و با کمترین تغییر در نظام طبیعی، بیشترین منفعت را برای تمام ساکنین و بهره برداران یک حوزه  فراهم می کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 220
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران