پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 377557 تاریخ : 1397/07/05-12:52:32
,20,
رئیس جمهور، نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد

رئیس جمهور، نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد

رئیس جمهور عصر چهارشنبه به وقت محلی و پس از شرکت در هفتاد و سومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، نیویورک را به مقصد تهران کرد

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی برنامه فشرده کاری خود را در سفر به نیویورک، از 8 بامداد دوشنبه و با جلسه ای با شماری از مدیران رسانه های آمریکایی آغاز کرد.

گفت و گو با شبکه تلویزیونی ان بی سی، دیدار با مدیر اجرایی صندوق بین المللی پول، رئیس جمهور کوبا و سخنرانی در اجلاس صلح برای بزرگداشت نلسون ماندلا از جمله برنامه های صبح دوشنبه رئیس جمهور بود. این برنامه ها در عصر همان روز با دیدار رئیس کمیته بین المللی المپیک، رئیس جمهور بولیوی، رئیس اجرایی دولت افغانستان، رئیس جمهور ترکیه  و در نهایت با شرکت در نشست جمعی از نخبگان سیاست خارجی آمریکا ادامه یافت.

روز سه شنبه نیز برنامه فشرده کاری رئیس جمهور، با گفت وگویی با شبکه های تلویزیونی سی ان ان و پی بی اس آمریکا آغاز شد و پس از آن نیز با حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، تازه ترین  مواضع و دیدگاه های ایران را در ارتباط با مسایل منطقه ای و بین المللی تشریح کرد.

دیدار با نخست وزیران  انگلستان، ارمنستان، بلژیک  و نروژ  و رئیس جمهور فرانسه و شرکت در نشست مشترکی با شماری از رهبران مسلمان آمریکا پایان بخش برنامه های روز سه شنبه دکتر روحانی بود.

رئیس جمهور روز چهارشنبه نیز با نخست وزیران مالزی، ژاپن و ایتالیا و رئیس جمهور سوئیس دیدار و گفت وگو کرد.

دکتر روحانی عصر چهارشنبه پس از دیدار با دبیر کل سازمان ملل متحد و رئیس جمهوری ونزوئلا و شرکت در یک کنفرانس مطبوعاتی، نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 325
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران