پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 350584 تاریخ : 1397/03/22-10:01:53
,8,25,
رکورد جدید صادرات فولاد ایران

مدیرعامل فولاد یزد عنوان کرد:

رکورد جدید صادرات فولاد ایران

تأثیر تعرفه های ترامپ هنوز به عمل نرسیده است ولی توانسته بازار را کمی با روند صعودی همراه کند. اما به این دلیل که هنوز اقدامی در خصوص اجرایی شدن این تعرفه ها صورت نگرفته نمی توان به طور قطعی، این روند را ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ صنعت فولاد جهان از ابتدای سال 2018 میلادی با روند مثبت همراه بود. بهادر احرامیان، مدیرعامل فولاد یزد در خصوص روند این صنعت در بازارهای جهانی خاطرنشان ساخت: تأثیر تعرفه های ترامپ هنوز به عمل نرسیده ولی توانسته بازار را کمی با روند صعودی همراه کند. اما به این دلیل که هنوز اقدامی در خصوص اجرایی شدن این تعرفه ها صورت نگرفته نمی توان به طور قطعی، این روند را ارزیابی کرد.

احرامیان ادامه داد: روند این صنعت در بازار داخلی کشور نیز صعودی بوده و ایران در سال گذشته رکورد جدیدی برای صادرات این صنعت به ثبت رساند و با 9 میلیون صادرات فولاد و آهن اسفنجی توانست نزدیک به 40 درصد تولیدات خود را صادر کند.

 کارشناس صنعت فولاد گفت: تعدیل مثبت در قیمت های این صنعت به دلیل ارتباط با بازارهای جهانی روی داد به علاوه اینکه ظرفیت های جدیدی در کشور وارد مدار تولید شده است.

وی ابراز داشت: در حدود 5 میلیون تن ظرفیت جدید وارد مدار تولید در کشور شده است که تمام این ظرفیت ها باید به صادرات اختصاص یابد.

احرامیان در پایان اشاره داشت: به طور کلی وضعیت صنعت فولاد در داخل کشور صعودی است. تولید فولاد در سال گذشته 22 میلیون تن بوده است و امسال در حدود 25 میلیون تن خواهد بود .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 276
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران