پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 306895 تاریخ : 1396/07/27-19:18:04
,15,17,
رونمایی از سرویس خط ویژه سازمانی در نمایشگاه ایران تلکام 2017

رونمایی از سرویس خط ویژه سازمانی در نمایشگاه ایران تلکام 2017

همزمان با برپایی نمایشگاه ایران تله کام 2017 شرکت همراه اول سرویس خط وی‍‍ژه سازمانی را ارائه کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازشرکت ارتباطات سیار ایران، سرویس خط ویژه سازمانی یکی از سرویس‌ های پایه مرتبط با ارتباطات یکپارچه* است که از جذابیت خاصی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط برخوردار است و از طریق ایجاد یک سیستم پاسخگویی تلفنی مبتنی بر بستر ابر مجازی** همه نیازهای تلفنی این گونه شرکت‌ ها را پوشش می ‌دهد.

این سرویس به کسب وکارها اجازه می‌ دهد با ثبت یک شماره در شبکه همراه اول به عنوان خط ویژه سازمانی،‌ تا 64 شماره از خطوط کارکنان سازمان از هر اپراتوری به صورت همزمان پاسخگوی تماس ‌ها باشند. 
علاوه بر این، با استفاده از قابلیت سیستم های پاسخگو (آی.وی.آر) این سرویس، کسب و کارها می ‌توانند به صورت تخصصی پاسخگوی تماس ها بوده و تماس ‌های مرتبط با هر بخش از کسب و کار خود را به تیم‌ های مرتبط داخلی ارجاع دهند. 
همچنین این راهکار می تواند همانند یک مرکز تماس کامل قابلیت کنترل و مدیریت کلیه تماس ها را در اختیار مدیران کسب و کارها و شرکت ها قرار دهد.
در واقع با استفاده از این سرویس سازمان ها می ‌توانند به سهولت از طریق پنل کاربری که در اختیار آنها قرار می گیرد کلیه تماس ‌های تلفنی کسب ‌و کار خود را مدیریت کنند.
پاسخگویی همزمان، امکان تعریف سیستم های پاسخگوی متعدد و فقدان وابستگی سرویس به خطوط ثابت امکان پاسخگویی از هر زمان و مکان را می دهد و به کاهش تماس‌ های از دست رفته منجر می شود.
قابلیت تفکیک تماس ‌های شخصی و کاری، حفظ محرمانگی شماره تلفن‌ های کارکنان سازمان، و تفکیک هزینه تماس ‌های شخصی و کاری از دیگر مزایای این سرویس است.
کاهش تماس ‌های از دست رفته، قابلیت پاسخگویی از هر نقطه و هر زمان، هزینه کمتر نسبت به سرویس ‌های مشابه به دلیل نیاز نداشتن به سرمایه گذاری اولیه، آسانی نصب، راه ‌اندازی و استفاده به دلیل بی نیازی به نصب سخت افزار، قابلیت مدیریت تماس های سازمان از طریق پنل کاربری، تفکیک تماس های شخصی و کاری افراد سازمان، قابلیت انتقال تماس به خطوط فعلی افراد سازمان از همه اپراتورها و خطوط ثابت و حفظ محرمانگی شماره تلفن افراد سازمان در تماس‌ های خروجی برخی از مزایای این سرویس است.
به گزارش ایرنا، هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تله کام 2017) از دوشنبه گذشته با حضور 225 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 102 شرکت خارجی یا نمایندگی‌های آنها از 15 کشور در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران کار خود را آغاز کرد و عصر امروز به کار خود پایان داد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 315
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران