پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 293238 تاریخ : 1396/06/04-09:48:46
,14,17,
رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری جمعی در سومین روز نمایشگاه صنایع‌دستی

رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری جمعی در سومین روز نمایشگاه صنایع‌دستی

با حضور معاون زیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون صنایع‌دستی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری دیروز 3 شهریور 96 از سامانه سرمایه‌گذاری جمعی صنایع‌دستی ایران رونمایی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، محسن ظریفیان شفیعی، درباره این سایت گفت : «Perhand از ترکیب دو اسم Persian و Hand، تشکیل شده و وبگاهی برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در صنایع‌دستی اصیل ایرانی و هنرمندان این صنعت در محیطی ساده بر بستر اینترنت فراهم کرده است.»

او در توضیح سامانه سرمایه‌گذاری جمعی صنایع‌دستی افزود: «سرمایه‌گذاری به روش کرودفاندینگ (Crowd Founding) می‌تواند پاداش‌محور یا سهام‌محور باشد.»

ظریفیان شفیعی در تشریح علمکرد این سایت گفت: «این پلتفرم، پاداش محور است یعنی صاحب کمپین هدایایی را برای حامیان در نظر می‌گیرد. اگر کسی قصد دارد یک اثر در حوزه صنایع‌دستی را به تولید انبوه برساند، پیش فروش محصول نهایی خود را به‌عنوان پاداش قرار می‌دهد. سایت Perhand زیرمجموعه این سامانه است.»

مرتضی براری، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  نیز در این‌باره گفت: «370هزار تولیدکننده صنایع‌دستی در کشور وجود دارد و همه آن‌ها نیاز به حمایت مالی دارند. این سامانه بستری فراهم کرده است که سرمایه‌گذاری خرد بتوانند به هنرمندان در تولید صنایع‌دستی کمک کنند. ما از این مجموعه سپاس‌گزاریم که جدا از کسب سود برای برقراری ارتباط بین صنعتگران تلاش می‌کنند.»



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 273
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران