پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 253256 تاریخ : 1395/10/11-14:29:17
,10028,10031,
روند مصاحبه و گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

روند مصاحبه و گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

سرپرست دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: روند بررسی مدارک،‌ معاینات پزشکی و مصاحبه تخصصی تا 7 بهمن ادامه دارد و پذیرفته‌شدگان تا سه برابر ظرفیت برای گزینش معرفی می‌شوند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت , اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، نتایج سومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در تاریخ 6 دی 95 اعلام شد، در این آزمون وزارت آموزش‌ و پرورش به جذب 10 هزار نیروی انسانی پس از انجام مصاحبه علمی و گزینش اقدام می‌کند.

شاپور محمدزاده در رابطه با روند مصاحبه علمی و گزینش پذیرفته‌شدگان در سومین آزمون استخدامی گفت: از تاریخ 15 دی تا 7 بهمن 95 روند بررسی مدارک، معاینات پزشکی و مصاحبه تخصصی پذیرفته‌شدگان انجام می‌شود.

وی افزود: پس از بررسی مدارک و مصاحبه تخصصی، پذیرفته‌شدگان تا سه برابر ظرفیت برای گزینش معرفی می‌شوند و تلاش می‌شود تا نتایج مصاحبه تخصصی تا 10 بهمن به سازمان سنجش اعلام شود و این سازمان از 16 بهمن تا 18 بهمن نتایج قطعی را اعلام خواهد کرد.

سرپرست دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: از 18 بهمن کار گزینش پذیرفته شدگان نهایی آغاز می‌شود و این روند احتمالاً 14 اسفند 95 پایان می‌یابد در حقیقت کار گزینش یک ماه به طول می‌انجامد و تا اواخر اسفند نتایج پذیرفته‌شدگان در مرحله گزینش اعلام خواهد شد.

محمدزاده عنوان کرد: پذیرفته‌شدگان در مرحله نخست باید با مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان مربوط  از زمان و مکان حضور خود جهت بررسی مدارک و مصاحبه تخصصی مطلع شوند.

وی گفت: پس از اعلام نتایج قعطی گزینش، برگزاری دوره آموزشی پذیرفته‌شدگان توسط دانشگاه فرهنگیان آغاز می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 311
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران