پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 306411 تاریخ : 1396/07/22-16:48:10
,5,
روند توسعه در میدان‎های مشترک غرب کشور شتاب می‎گیرد

روند توسعه در میدان‎های مشترک غرب کشور شتاب می‎گیرد

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از برنامه‎ریزی برای افزایش دکل‎های حفاری در میادین مشترک تحت راهبری شرکت بهره‎برداری نفت و گاز غرب و تسریع روند توسعه این میادین خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ رامین حاتمی در بازدید معاون امور تولید شرکت ملی نفت ایران از مناطق عملیاتی شرکت بهره‎برداری نفت و گاز غرب که اواخر هفته گذشته انجام شد، به بیان توضیحاتی درباره روند تولید و توسعه در  این شرکت پرداخت و با اشاره به پراکندگی جغرافیایی و حوزه وسیع کاری شرکت نفت مرکزی، گفت: همان‎گونه که با همکاری و همدلی کارکنان در ستاد شرکت‎ها و مناطق عملیاتی، این شرکت در دستیابی به اهداف تولید نفت و گاز در قالب برنامه تولید تکلیفی عملکرد موفقی داشته است، باید در مسیر رفع مشکلات قانونی کارکنان به خصوص کارکنان شاغل در مناطق عملیاتی گام برداریم.

محسن پاک‎نژاد، معاون امور تولید شرکت ملی نفت ایران هم در این بازدید، با اشاره به توان تولید روزانه 200 هزار بشکه نفت در شرکت بهره‎برداری نفت و گاز غرب، ظرفیت ایجاد شده را محصول تلاش مدیران و کارکنان این شرکت خواند و افزود: با اجرای برنامه‎های توسعه‎ای، افزایش تولید نفت را در این حوزه شاهد خواهیم بود.

وی گفت: اولویت نخست شرکت ملی نفت، برداشت حداکثری و صیانتی از منابع نفت و گاز مشترک است و در مسیر تحقق این خواسته، فرصت‎های سرمایه‎گذاری برای شرکت‎های داخلی و خارجی فراهم است.

پاک‎نژاد با اشاره به تمایل سرمایه‎گذاران برای توسعه میدان چشمه‎خوش، از برنامه‎ریزی برای رفع مشکلات نیروی انسانی فعال در این منطقه هم خبر داد.

بر اساس این گزارش، شرکت بهره‎برداری نفت و گاز غرب یکی از  شرکت‎های تابعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که حوزه فعالیت آن در استان‎های کرمانشاه، ایلام، خوزستان و لرستان قرار دارد و ستاد آن در شهر کرمانشاه واقع شده است. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 335
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران