پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 351443 تاریخ : 1397/04/06-10:30:14
,25,
روز صنعت و معدن ، روزی برای تعامل بیشتر مسئولان و بخش خصوصی

دبیرکل انجمن مدیران صنایع:

روز صنعت و معدن ، روزی برای تعامل بیشتر مسئولان و بخش خصوصی

محمد رضا ستوده با اشاره به اینکه روز صنعت و معدن ، روزی برای تعامل بیشتر مسئولان و بخش خصوصی می‌باشد، پیشنهاد می‌کند در این روز بهتر است، فعالان صنعتی و معدنی، سخنران و مسئولان مربوطه، شنونده باشند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شاتا، محمد رضا ستوده دبیرکل انجمن مدیران صنایع با اشاره به گرامیداشت روز صنعت و معدن در دوره‌های گذشته، در خصوص نکات مثبت این مراسم اظهار داشت: نکات مثبت این مراسم در سال‌های گذشته قابل توجه بوده است. به عنوان مثال؛ طرح مشکلات حوزه صنعت، بررسی راهکارها با حضور فعالان و سیاستگذاران، جلب توجه تصمیم‌گیران و رسانه‌ها به مسائل صنعت از جمله اثرات مثبت این همایش ها بوده است.

گرامیداشت روز صنعت و معدن در رفع مشکلات این حوزه موثر بوده است
ستوده در خصوص اثرات گرامیداشت روز صنعت و معدن در سال‌های گذشته، معتقد است برای ارزیابی اثرات این مراسم یا همایش‌ها در رفع مشکلات صنعت، می‌بایست، شاخصی مشخص شود، زیرا بدون وجود این شاخص‌ها امکان ارزیابی دقیق نیست ولی توجه به مطالب منتشر شده در این همایش در خصوص پیگیری مطالبات توسط فعالان، نشان از آن دارد که این مراسم‌ها در رفع حداقل برخی مشکلات و پیگیری آنها، موثر بوده است.

شاخص و معیار کالای باکیفیت، محور و رویکرد امسال روز صنعت و معدن
محمدرضا ستوده در خصوص اینکه رویکرد امسال مراسم روز صنعت و معدن با توجه به شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی،چگونه باید باشد، اظهار داشت:
رویکرد و ملاک انتخاب برترین‌ها در مراسم روز ملی صنعت و معدن در سال حمایت از کالای ایرانی، می‌تواند برگرفته از شاخص و معیارهای کالاهای با کیفیت باشد به این مفهوم که جهت حمایت از تولیدکنندگان واقعی و همینطور مصرف کنندگان، حمایت‌ها صرفا از کالای باکیفیت باشد.

در روز صنعت و معدن ، فعالان صنعتی، سخنران و مسئولان، شنونده باشند

دبیرکل انجمن مدیران صنایع در رابطه با برگزاری هرچه بهتر مراسم روز صنعت و معدن ، دو پیشنهاد قابل توجه ارائه داد و گفت : یکی از راه‌ها برای برگزاری هرچه بهتر روز صنعت و معدن‌ می‌تواند این باشد که سخنرانان مراسم، فعالان صنعتی و معدنی باشند و مسئولان و تصمیم‌گیران این حوزه، صرفا شنونده باشند.

در این رویکرد می‌بایست جملات قصار، نظرات مهم و درخواست‌های فعالان صنعت و معدن کشور، به صورت زنده یا تولیدی از رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب، منعکس شود تا از این طریق طیف وسیعی از فعالان این حوزه تشویق شوند، پیشنهادات و نقطه نظرات خود را اعلام کنند.
همچنین، پیشنهاد می شود، مکانیزمی برای پیگیری و مطالبه درخواست‌های بخش خصوصی که در بیانیه سال‌های گذشته آمده، در نظر گرفته شود و در جریان مراسم سال آینده، گزارش شود، تا چه اندازه درخواست‌ها محقق شده و در واقع با این رویکرد مشخص شود، برگزاری روز صنعت و معدن تا چه اندازه توانسته به فعالان این حوزه کمک کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 510
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران