پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282961 تاریخ : 1396/05/25-13:41:00
,14,
رفت‌وآمدهای خبرساز در معاونت گردشگری

رفت‌وآمدهای خبرساز در معاونت گردشگری

پس از انتصاب علی‌اصغر مونسان به ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، برخی معاونت‌های سازمان طبق شواهد شاید زودتر با تغییر روبه‌رو شوند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، مونسان که تا پیش از این مدیرعامل سازمان منظقه آزاد کیش بود، روز یکشنبه با حکم رییس‌جمهور، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شد، اما تا کنون در این سازمان مستقر نشده است تا جلسه معارفه‌اش برگزار شود.

با این حال از معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی خبر می‌رسد که معاون گردشگریِ "مونسان" در کیش از روز سه‌شنبه درحال رفت‌وآمد به ساختمان حج و زیارت ـ محل استقرار این معاونت ـ است.

«محمد محب خدایی» روز سه‌شنبه حتی جلسه‌ای هم با مدیران معاونت گردشگری داشت، هرچند به آن‌ها گفت: «قرار نیست معاون گردشگری این سازمان شود»، اما در همان جلسه برخی طرح‌های گردشگری را بررسی کرد و درباره‌ی مباحث آکادمیک گردشگری گفتمانی هم داشت. او امروز (چهارشنبه) هم به معاونت گردشگری رفته است.

از سوی دیگر، «میرهادی قره سید رومیانی» که 31 تیرماه با حکم زهرا احمدی‌پور ـ رییس پیشین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ـ با حفظ سمت در معاونت حقوقی، مجلس و امور استان‌های این سازمان، سرپرست معاونت گردشگری شده بود، سه روزی می‌شود که در ساختمان معاونت گردشگری حاضر نشده است.

«محب خدایی» روز سه‌شنبه 25 مردادماه در جلسه‌ای که با مدیران این معاونت داشت نیز با اشاره به مسؤولیت اصلی رومیانی در معاونت حقوقی، مجلس و امور استان‌ها، گفت که «این بخش از سازمان، معاونی ندارد و نخستین معاونی که با حضور آقای مونسان در سازمان معرفی خواهد شد، بخش گردشگری است.»

محب‌خدایی از سال 92 تا کنون با حکم علی‌اصغر مونسان، معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش را به عهده دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 294
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران