پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 328029 تاریخ : 1397/01/29-12:36:24
,17,
رضایتمندی مودیان باید اولویت اصلی سازمان مالیاتی باشد

حضرت آیت الله العظمی سبحانی:

رضایتمندی مودیان باید اولویت اصلی سازمان مالیاتی باشد

آیت الله سبحانی اظهار داشت : رضایتمندی مودیان در پرداخت مالیات می بایست اولویت اصلی سازمان مالیاتی باشد و درهمین راستا سعی شود مالیات ها از طریق جلب اعتماد و با خود اظهاری مردم صورت پذیرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، حضرت آیت الله العظمی سبحانی، از مراجع تقلید و مدرس حوزه علمیه قم در دیدار با مدیر کل امورمالیاتی استان گفت: مصرف مالیات ها و نوع هزینه کرد آنها باید شفاف و برای مردم قابل لمس باشد تا متوجه شوند که مالیات ها پرداختی شان در مسیر رفاه و آسایش آنها و توسعه کشور هزینه می شود تا با رغبت بیشتری مالیات پرداخت کنند .

وی با بیان اینکه هزینه های کشور باید از طریق درآمدهای مالیاتی تامین شود، ابراز نمود : اگر مالیات ها عادلانه و در مسیر قانونی دریافت شود، موجب کاهش وابستگی کشور و استقلال اقتصادی می شود .
امدادی فرد، مدیرکل امورمالیاتی استان قم نیزدراین دیدار گفت : در راستای حمایت از تولیدکنندگان ، صنعتگران و کسبه به جهت کاهش فشارهای اقتصادی وارده ناشی از شرایط رکود ، از نهایت اختیارات قانونی خود برای مرتفع نمودن مشکلات این دسته از مودیان استفاده نموده ایم .
مدیرکل امورمالیاتی استان قم با اشاره به سیاست های نظام مالیاتی درخصوص رعایت انصاف در فرآیند مالیات ستانی ونیز حمایت از تولید و اشتغال ، از اقدامات مجموعه مالیاتی قم در اجرای این سیاست ها و کسب رضایت حداکثری مودیان خبر داد .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 285
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران