پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 306966 تاریخ : 1396/07/29-14:54:47
,10028,
رضایتمندی بیمه شدگان بزرگترین افتخار ما است

رضایتمندی بیمه شدگان بزرگترین افتخار ما است

رضایتمندی بیمه شدگان بزرگترین افتخار برای مسئولان و کارکنان سازمان تامین اجتماعی محسوب می‌شود و اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران تهران بزرگ در تحقق آن از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛  ناهید حیدری، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در جریان ملاقات مردمی شعبه 28 در دیدار با جمعی از بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان افزود: هر ماه در شعب غرب تهران بزرگ با مخاطبان سازمان تامین اجتماعی بدون واسطه ملاقات انجام و مسائل و مشکلات آنها را  بر اساس قانون مورد بررسی قرار داده و ارائه طریق می شود.

وی با اشاره به جایگاه شرکای اجتماعی در سازمان تامین اجتماعی گفت: کارفرمایان، بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران در واقع صاحبان اصلی این سازمان هستند و خدمت به این عزیزان مایه مباهات است.

حیدری مهمترین راهبرد اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ را در نیمه دوم سال 1396 افزایش رضایتمندی مخاطبان، کنترل هزینه‌ها، وصول مطالبات و توجه ویژه به گسترش خدمات در آینده دانست و افزود: جهت افزایش رضایتمندی مخاطبان هر ماهه با حضور در شعب و دیدار با مستمری‌بگیران، کارفرمایان و بیمه‌شدگان مسائل و مشکلات آنها را بررسی می کنیم. معاونان و روسای ادارات با شرکت در جلسات در مراکز تصمیم‌گیر از جمله وزارت صنایع و معادن، استانداری، ادارات کار و... مسائل و مشکلات کارگاه‌ها و بیمه‌شدگان را بدون اتلاف وقت پیگیری می کنند.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در خصوص شعبه تامین اجتماعی 28 غرب تهران بزرگ گفت: این شعبه دومین شعبه پرتردد اداره کل غرب تهران بزرگ است که بیش از 216 هزار بیمه‌شده اصلی و تبعی، 63 هزار بازنشسته اصلی و تبعی و4 هزار و 308 کارگاه فعال تحت پوشش این شعبه است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 244
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران