پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 265299 تاریخ : 1395/11/05-13:37:48
,10025,
رشد بی سابقه در بیمه‌نامه های عمر بیمه آرمان

رشد بی سابقه در بیمه‌نامه های عمر بیمه آرمان

شرکت بیمه آرمان از ابتدای سال جاری تاکنون در تعداد و تولید حق بیمه در بیمه های عمر و سرمایه گذاری خود نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب 16/15 و 22 درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری و حق بیمه تولیدی آن نسبت به مدت مشابه سال قبل و بویژه در مدت برگزاری جشنواره فروش بیمه های عمرکه از 20 آبان آغاز و تا 15 بهمن ادامه دارد، از رشد بی سابقه ای برخوردار بوده است.

گفتنی است که بیمه آرمان در راستای سیاست ها و برنامه های خود از مرداد ماه سالجاری با ایجاد و راه اندازی مرکز توسعه فروش بیمه های زندگی، نسبت به توسعه و فروش این بیمه ها در سراسر کشور اقدام کرده است.
شرکت بیمه آرمان با نوآوری و ارائه محصول جدید خود با عنوان «پسران آرمانی؛ دختران آرمانی» در قالب بیمه عمر و سرمایه گذاری، توانسته است طیف‌های مختلفی از مردم و بیمه گذاران را برای خرید این بیمه نامه به سوی خود جذب کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 404
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران