پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 264730 تاریخ : 1395/10/28-10:47:52
,1,
رشد 33 درصدی ضمانت‌نامه‌های صادره ریالی بانک اقتصادنوین در پایان آذر ماه

رشد 33 درصدی ضمانت‌نامه‌های صادره ریالی بانک اقتصادنوین در پایان آذر ماه

بانک اقتصادنوین با تسهیل شرایط ارایه خدمات مورد نیاز مشتریان در حوزه‌های مختلف زمینه را برای رونق اقتصادی کشور فراهم کرده که این مهم موجب بهره‌مندی بیشتر مشتریان بانک اقتصادنوین از خدمات این بانک شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این راستا یکی از خدماتی که مورد توجه و استقبال مشتریان این بانک قرار گرفته است ضمانت‌نامه‌های ریالی صادره توسط بانک اقتصادنوین است.

بر این اساس، ضمانت‌نامه‌های ریالی صادره توسط بانک اقتصادنوین طی دوره منتهی به پایان آذر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 33 درصد رشد نشان می‌دهد که این رشد نشان دهنده مقبولیت این خدمت در میان مشتریان بانک اقتصادنوین می‌باشد.
بانک اقتصادنوین در طول سال‌های فعالیت خود همواره کوشیده است با ارایه خدمات مطلوب و با کیفیت رضایت‌مندی مشتریان را فراهم کند که رشد مشتریان و کاربران این خدمات نشان دهنده مقبولیت خدمات این بانک در میان مشتریان است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 325
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران