پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266837 تاریخ : 1395/11/27-14:36:13
,10025,
رشد 142 درصدی پرتفوی شعبه ساوه در 10 ماه

در بازدید دکتر صادق و هیات همراه از شعبه ساوه اعلام شد:

رشد 142 درصدی پرتفوی شعبه ساوه در 10 ماه

نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا و هیات همراه از شعبه ساوه بازدید کردند .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در این بازدید دکتر صادق ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین همکاران شعبه ساوه ، عملکرد این شعبه را نتیجه همدلی و تلاش همکاران دانست و بر ضرورت ادامه روند رو به رشد شعبه تاکید کرد و گفت: با توجه به پتانسیل های اقتصادی موجود در شهر صنعتی ساوه، توقعات بالاست و انتظار ارتقای عملکرد سالیانه را بیش از پیش داریم .

دکتر صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل، دکتر جعفری رییس هیات مدیره و هیات همراه با حضور در بین نمایندگان شعبه به سوالات و مشکلات آنها پاسخ و رسیدگی کردند و از نحوه تعامل نمایندگان با شعبه ابراز رضایت کردند .

دکتر رضا جعفری رئیس هئیت مدیره ضمن تشکر از رئیس شعبه و همکاران مجموعه، عملکرد مثبت شعبه را یادآور شد و تلاش بیشتر برای رسیدن به شاخص های رشد و پیشرفت را مورد تاکید قرار داد .

محمود خدادادی معاون امور استان ها و توسعه شبکه فروش نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شعبه ساوه از زمان تاسیس تاکنون، به عملکرد شعبه از حیث صدور و نسبت خسارت طی 2سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: عملکرد موجود نشان می دهد که این شعبه در جهت اهداف و برنامه های شرکت پیش می رود.

در ادامه علیرضا عاطفی معاون اداری و مالی بیمه دانا وضعیت مطالبات شعبه و پارامترهای مالی و ضرورت وصول و پیگیری بموقع حق بیمه ها را بررسی و در این خصوص راهکارهای لازم را ارائه کرد .

در این بازدید پارسامنش رئیس شعبه ساوه گزارش کاملی از وضعیت جغرافیائی ،جمعیتی و مقایسه پرتفوی منطقه ، از رشد 182درصدی شعبه در سال 1394 نسبت به مدت مشابه در سال 1393 و همچنین رشد پرتفوی 142 درصدی 10ماهه اول سال 1395 نسبت به مدت  مشابه در سال 94 و همچنین  نسبت خسارت مناسب شعبه ارائه کرد 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 273
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران