پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267970 تاریخ : 1395/12/22-13:19:20
,2,17,22,
رتبه نخست بانک صنعت و معدن در اعطای تسهیلات رونق تولید به صنایع استان مازندران

رتبه نخست بانک صنعت و معدن در اعطای تسهیلات رونق تولید به صنایع استان مازندران

بانک صنعت و معدن رتبه نخست را در پرداخت تسهیلات به صنایع کوچک و متوسط استان مازندران در قالب تسهیلات بسته حمایتی رونق تولید به دست آورد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی بانک صنعت و معدن ، این بانک بیش از یکهزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح یاد شده به 106 واحد صنعتی کوچک و متوسط استان مازندران پرداخت کرده است.

این بانک در مجموع مبلغ 200 هزار میلیارد ریال تسهیلات را به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی و در قالب طرح رونق تولید- که توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت طراحی و با همکاری نظام بانکی کشور به اجرا درآمده- در اختیار یک هزار و 322 طرح صنعتی در سراسر کشور قرار داده است.
 گفتنی است ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در نامه ای از بانک صنعت و معدن به خاطر خدمات بانک صنعت و معدن در حمایت از صنایع استان مازندران و کسب رتبه نخست اعطای تسهیلات طرح رونق تولید در این استان قدردانی کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 361
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران