پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 316732 تاریخ : 1396/12/16-19:47:22
,1,22,
رتبه اول بانک صادرات ایران در بازار تسهیلات چهار محال و بختیاری

در 9 ماه اول سال 96 رقم خورد؛

رتبه اول بانک صادرات ایران در بازار تسهیلات چهار محال و بختیاری

بانک صادرات ایران طی 9 ماه اول سال 96 در استان چهار محال و بختیاری با اعطای 2190 فقره تسهیلات بالغ بر 453 میلیارد ریال نقش مهمی در عمل به برنامه های اقتصاد مقاومتی داشته و در عین حال مانده تسهیلات اعطایی این بانک طی این مدت در سایر حوزه های اقتصادی استان، رتبه اول بازار تسهیلات را در بین سایر بانک ها برای آن رقم زده است

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، تسهیلات حمایتی این بانک در استان چهارمحال و بختیاری طی 9 ماهه اول سال 96 حکایت از عملکرد قابل توجهی در راستای عمل به برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و پشتیبانی از تولید و اشتغال، رفاه و ازدواج جوانان دارد، به نحوی که در قالب این برنامه ها 2190 فقره تسهیلات به ارزش بیش از 453 میلیارد ریال اعطا شده است. همزمان مانده تسهیلات اعطایی این بانک به بخش‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی این استان در این مدت  با 29107  فقره تسهیلات به 5942 میلیارد ریال رسیده که قریب به 27 درصد سهم تسهیلات شبکه بانکی در استان را شامل شده و رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

بنابراین گزارش، مدیریت شعب بانک صادرات ایران طی 9 ماه ابتدای سال جاری، با اعطای 1592 فقره وام ازدواج و تهیه جهیزیه (بالغ بر 160 میلیارد ریال) کمک بزرگی به تسهیل امر ازدواج در استان چهارمحال و بختیاری کرده است.
همچنین در راستای حمایت از رونق تولید 19 فقره تسهیلات به ارزش 113 میلیارد ریال به بنگاه‌های کوچک و متوسط در بخش های صنعتی و کشاورزی این استان پرداخت شده است.
همچنین طی 9 ماه ابتدای سال 96، خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران استان  چهارمحال و بختیاری از  182  فقره تسهیلات ساخت و خرید مسکن بالغ بر 115 میلیارد ریال برخوردار شده‌اند. 
علاوه بر این، در راستای حمایت از مشاغل خانگی 177 نفر از معرفی‌شدگان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی  از وام قرض‌الحسنه اشتغالزایی این مدیریت به ارزش 32 میلیارد ریال استفاده کرده‌اند.
علاوه براین، تعداد 90 فقره پرونده با اشتغالزایی 360 نفر معرفی معرفی شده از نهاد های مختلف از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرنگی و ... در راستای ایجاد مشاغل خانگی به میزان 19 میلیارد ریال توسط بانک صادرات ایران در چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است.
 گفتنی است، در مدت مورد اشاره، 128 فقره تسهیلات به مبلغ 13 میلیارد ریال به حوادث غیر مترقبه و یک میلیارد ریال برای حمایت از 2 زندانی نیازمند توسط بانک صادرات این استان تخصیص یافته است.
لازم به ذکراست، بانک صادرات ایران با داشتن مانده تسهیلات پرداختی 5942 میلیارد ریالی در استان چهارمحال و بختیاری تا پایان آذر ماه  96، موفق شد رتبه اول و سهم 27 درصدی از بازار تسهیلات ( مصارف ) و رتبه دوم بازار  منابع استان را در بین سایر بانک های به خود اختصاص دهد . 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 292
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران