پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 264760 تاریخ : 1395/10/29-10:48:25
,10028,
راه‌اندازی مراکز جامع و ویژه اهدای خون در پایتخت

راه‌اندازی مراکز جامع و ویژه اهدای خون در پایتخت

مدیرعامل انتقال خون استان تهران با اشاره به راه‌اندازی مراکز جامع و ویژه اهدای خون در پایتخت گفت: تلاش می‌کنیم تا 6 ماه آینده این مراکز افتتاح شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مرتضی طباطبایی  در ارتباط با راه‌انندزای مراکز ویژه و جامع انتقال خون در پایتخت گفت: در حال حاضر از 55 مرکزی که در این زمینه درنظر گرفته شده ساخت 3 مرکز آغاز شده و تجهیز همچنین بهره‌برداری از این مراکز تا 6 ماه آینده انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه 3 مرکز در مناطق 1، 4 و 5 در نظر گرفته شده است گفت: برای تجهیز این مراکز نیازمند بودجه هستیم که انشاءالله با مساعدت‌های لازم برنامه‌ریزی‌های کامل در این زمینه صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل انتقال خون استان تهران با بیان اینکه در این مراکز بخش‌های پلاکت فریز،‌پلاسما فریز و سلول‌های بنیادی در نظر گرفته شده است گفت: هر مرکز جامع حدود 30تا 40 تخت ظرفیت داشته که نتایج موثری در زمینه اهدای خون به همراه خواهد داشت.

طباطبایی با اشاره به اینکه پایگاه‌های سیار انتقال خون روزانه در ادارات و کارخانجات نیز جهت اهدای خون کارمندان فعال هستند گفت: سلامت خون‌های کشور بالاتر از ایالات متحده و در حد کشورهای اروپایی است.

 

 


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 320
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران