پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 251175 تاریخ : 1395/09/20-10:00:25
,10027,
راهکارهای افزایش بیمه نامه ها در حوزه پزشکی و تجهیزات پزشکی

راهکارهای افزایش بیمه نامه ها در حوزه پزشکی و تجهیزات پزشکی

در نخستین کنگره بین المللی فناوری های نوین پزشکی در تهران ، طی یک پنل اختصاصی با حضور فرامرز رنجپور و مهدی زاکانی نمایندگان سندیکای بیمه گران ایران به بررسی نقش بیمه در توسعه فناوری ها و تجهیزات نوین پزشکی و راهکارهای افزایش بیمه نامه ها در این حوزه پرداخته شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازسندیکای بیمه گران ایران،  در نخستین کنگره بین المللی فناوری های نوین پزشکی در تهران ، طی یک پنل اختصاصی با حضور فرامرز رنجپور و مهدی زاکانی نمایندگان سندیکای بیمه گران ایران به بررسی نقش بیمه در توسعه فناوری ها و تجهیزات نوین پزشکی و راهکارهای افزایش بیمه نامه ها در این حوزه پرداخته شد.

در نخستین کنگره بین المللی فناوری های نوین پزشکی  طی یک پنل اختصاصی با عنوان "بررسی نقش  بیمه در توسعه فناوری ها و تجهیزات نوین پزشکی" فرامرز رنجپور و مهدی زاکانی از سندیکای بیمه گران ایران به تشریح نقش بیمه در حمایت حرفه ای از پزشکان و بیمه محصولات و تجهیزات پزشکی پرداختند.
 
در این پنل ابتدا مهدی زاکانی در خصوص نقش بیمه در نظام پزشکی توضیحاتی ارائه دادو انواع بیمه نامه های مربوط به پزشکان ، پیرا پزشکان و تجهیزات پزشکی معرفی نمود. در ادامه فرامرز رنجپور دیگر نماینده سندیکای بیمه گران ایران با اشاره به  استراتژی های متفاوت افراد در برابر خطرات گفت: افراد در مقابل ریسک روش های متفاوتی را در پیش می گیرند که معقولانه ترین روش انتقال ریسک  به شرکت های بیمه ای است. جامعه پزشکی هم در بخش های مختلف ریسک های دارد که می تواند آنرا به شرکت های بیمه بسپارد.
 
وی با ذکر مراحل  مختلف تهیه ، تولید ، توزیع و مصرف یک دارو ، بیان داشت : ممکن است در تمامی این مراحل مشکلاتی پیش آید  که بیمه های می توانند  در تمامی این مراحل انواع بیمه نامه ها شامل بیمه کیفیت محصولات دارویی ، بیمه آتش سوزی و بیمه باربری را ارائه کنند.
 
رنجپور با تایید اینکه در ارائه  بیمه نامه های مرتبط با فناوری های نوین پزشکی عقب هستیم اظهار داشت : عدم وجود آمار درست از ریسک های فناوری های نوین پزشکی ، مشخص نبودن شدت زیان ها، عدم اطلاع کافی بیمه گران از فناوری های نوین پزشکی و عدم معرفی ظرفیت بیمه ها از علل پایین بودن تعداد بیمه نامه ها در این حوزه است.
 
وی همچنین با تایید گران بودن بیمه نامه های این بخش گفت: علت گرانی بیمه نامه ها در این حوزه منحصربفرد بودن آن است. در طول سالهای گذشته تعدادمحدودی بیمه نامه در این حوزه صادر شده است و زمانی می توان انتظار ارزانی داشت که تعداد آن افزیش یابد.
 
گفتنی است نخستین کنگره فناوری های نوین پزشکی روزهای 13 الی 15 آذرماه با سخنرانی اندیشمندانی از دانشگاههای معتبر داخل کشور و کشورهای انگلیس، آلمان، فرانسه و آمریکا  در حوزه  رباتیک پزشکی و نانو ربات ها، بیوالکتریک و بیوالکترومغناطیس در تشخیص و درمان، مهندسی بافت و سلول های بنیادی، تجهیزات هوشمند آزمایشگاه پزشکی، پزشکی دیجیتال و هسته ای  برگزار شد. 


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 351
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران