به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین، در راستای تغییرات جدید و با حمایت مدیرعامل جدید موسسه، برای رفاه حال مشتریان و تسریع در پاسخگویی به مشکلات سپرده گذارانی که گاهی به صورت حضوری به این موسسه مراجعه میکردند، با دستور مدیرعامل موسسه، ایجاد میز پاسخگو با حضور کارشناس پاسخگو در محل ساختمان مرکزی اجرایی شد.
بر اساس این گزارش، با شروع فعالیت این مرکز در 2 هفته اخیر، طرح پرسشها و مسائل مشتریان، یا با دریافت پاسخ همراه شده است و یا کد پیگیری برای مراجعه بعدی صادر شده تا مشتریان در این بخش موفق به پیگیری مشکلات خود شوند.
این موضوع در راستای ایجاد رضایت و باعث کاهش مراجعه کنندگان به این موسسه شد؛ چرا که افزایش ساعات پاسخگویی به صورت حضوری و جدیت روابط عمومی موسسه برای ارائه راهنمایی و خدمات به سپرده گذاران از جمله تاکیدهای مدیریت موسسه بوده و هست.
گفتنی است که مرکز ارتباطات موسسه اعتباری کاسپین همچنین در بخش تلفنی هم با افزایش خدمات خود، همه روزه در ساعات اداری از طریق کارشناسان مرکز ارتباطات و پاسخگویی با خط ویژه تلفنی 42759-021 داخلی 405 پاسخگوی سوالات و مشکلات سپرده گذاران تعاونی های منحله هشتگانه است.