پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282915 تاریخ : 1396/05/24-12:13:41
,3,
راه اندازی «مرکز ارتباطات» موسسه اعتباری کاسپین در ساختمان مرکزی

در راستای تغییرات جدید و تکریم سپرده گذاران صورت گرفت:

راه اندازی «مرکز ارتباطات» موسسه اعتباری کاسپین در ساختمان مرکزی

موسسه اعتباری کاسپین با رویکرد تکریم مشتریان و پاسخگویی بهتر به سپرده گذاران تعاونی‌های منحله هشتگانه، مرکز ارتباطات مردمی را در موسسه اعتباری کاسپین تاسیس و راه اندازی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین، در راستای تغییرات جدید و با حمایت مدیرعامل جدید موسسه، برای رفاه حال مشتریان و تسریع در پاسخگویی به مشکلات سپرده گذارانی که گاهی به صورت حضوری به این موسسه مراجعه می‌کردند، با دستور مدیرعامل موسسه، ایجاد میز پاسخگو با حضور کارشناس پاسخگو در محل ساختمان مرکزی اجرایی شد.

بر اساس این گزارش، با شروع فعالیت این  مرکز در 2 هفته اخیر، طرح پرسش‌ها و مسائل مشتریان، یا با دریافت پاسخ همراه شده است و یا کد پیگیری برای مراجعه بعدی صادر شده تا مشتریان در این بخش موفق به پیگیری مشکلات خود شوند.

این موضوع در راستای ایجاد رضایت و باعث کاهش مراجعه کنندگان به این موسسه شد؛ چرا که افزایش ساعات پاسخگویی به صورت حضوری  و جدیت روابط عمومی موسسه برای ارائه راهنمایی و خدمات به سپرده گذاران  از جمله تاکیدهای مدیریت موسسه بوده و هست.

گفتنی است که مرکز ارتباطات موسسه اعتباری کاسپین همچنین در بخش تلفنی هم با افزایش خدمات خود، همه روزه در ساعات اداری از طریق کارشناسان مرکز ارتباطات و پاسخگویی با خط ویژه تلفنی 42759-021 داخلی 405 پاسخگوی  سوالات و مشکلات سپرده گذاران تعاونی های منحله هشتگانه است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 424
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران