پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282758 تاریخ : 1396/05/21-11:46:42
,15,17,
راه اندازی سامانه کار مجازی با پشتیبانی صندوق حمایت از صنایع الکترونیک

راه اندازی سامانه کار مجازی با پشتیبانی صندوق حمایت از صنایع الکترونیک

ه همت متخصصان نرم افزار مشهدی کشور با پشتیبانی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) سامانه کار مجازی با عنوان کارآفرینان را طراحی و راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مهدی محمدی مدیرعامل شرکت گرین وب گفت: سامانه کارآفرینان یک سامانه آزاد برای سازمان‌های دولتی و خصوصی، مهندسان نرم‌افزار و شبکه، دانشجویان، مدارس و موسسات آموزش عالی و مصارف شخصی و خانگی است. 

 وی افزود: این سامانه با داشتن مجموعه کاملی از امکانات تعریف پروژه‌های دولتی و خصوصی، نظارت بر پروژه، برگزاری مناقصه مجازی و شورای حل اختلاف، توانایی ایجاد اشتغال و تامین نیرو برای طیف وسیعی از کارفرمایان و پیمانکاران را دارد.

 محمدی در ادامه تاکید کرد: این سامانه علاوه بر اینکه به منظور برطرف کردن نیاز کارفرمایان و پیمانکاران، سرعت و کیفیت مناسبی دارد، از مدیریت آسانی برخوردار بوده و می‌تواند در عین سادگی به سرعت با کاربران ارتباط برقرار کرده و ابزارهای مورد نیاز را در کم‌ترین زمان ممکن در اختیار آنان قرار دهد.

 وی در رابطه با مشخصات فنی طرح گفت: این طرح شامل مراحلی از جمله ثبت‌نام، فعال‌سازی نام کاربری، بازیابی کلمه عبور، پروفایل کاربر، اطلاعات شخصی، اطلاعات حساب بانکی، اطلاعات کاربری، عکس پروفایل، مهارت‌های من و نمایش وضعیت پروفایل به صورت نمودار است.

 مدیرعامل این شرکت انتخاب مهارت‌های پروژه به صورت Ajax، پیاده‌سازی نسخه‌های نهایی و استقرار سیستم و... را از دیگر ویژگی‌های این طرح دانسته و در رابطه با بازار هدف محصول خود گفت: متخصصان رشته الکترونیک و رشته IT، برنامه‌نویسان و طراحان گرافیک، مترجمین و مشاوران می‌توانند از این سامانه استفاده کنند.

 وی در ادامه برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی، استفاده از امکاناتی مانند تبلیغات اینترنتی، بهینه‌سازی سامانه در موتورهای جستجوگر بزرگ دنیا، معرفی سامانه در شبکه‌های اجتماعی، علمی و اقتصادی معتبر جهان را از اقدامات شرکت برای معرفی این سامانه دانست و گفت: ایجاد مشاغل خانگی و معرفی محصولات و خدمات این مشاغل به افرادی که به آنها نیاز دارند، ایجاد فرصت‌های اشتغال برای برخی از رشته‌های خاص دانشگاهی، ایجاد زمینه لازم برای معرفی توانمندی‌ها و محصولات و خدمات مشاغل آزاد و جمع‌آوری پایگاه داده‌ای از افراد این مشاغل از مزایای این سامانه است.

 محمدی در رابطه با تسهیلات صندوق حمایت از صنایع الکترونیک نیز گفت: مبلغی که به عنوان تسهیلات در اختیار شرکت قرار گرفت صرف راه‌اندازی سامانه شد و برای ما مثبت بود، اما روند دریافت این تسهیلات کمی سخت‌گیرانه است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 419
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران