پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 253061 تاریخ : 1395/10/08-12:56:05
,1,16,
دیدار مدیران استانی بانک ایران زمین با مدیر کل اداره ثبت اسناد و املاک

به منظور ارائه خدمات بانکی به مشتریان و کارمندان صورت گرفت:

دیدار مدیران استانی بانک ایران زمین با مدیر کل اداره ثبت اسناد و املاک

مدیر شعب استان خراسان جنوبی به اتفاق تنی چند از مسئولان این مدیریت با مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، به منظور ایجاد تعاملات بیشتر بین بانک ایران زمین و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان جلسه ای با حضور مدیریت و معاونت اجرایی این بانک با مدیر کل و معاونین اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در محل آن اداره تشکیل شد.

در ابتدای جلسه یزدانی مدیر استانی بانک ایران زمین گزارش مختصری از خدمات این بانک و نحوه تعامل و خدمت رسانی بانک به کارکنان دولت را ارائه و همچنین خواستار تعاملات بیشتر این واحد اجراء ثبت با شعب بانک در استان شدند.
پورحاجی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ضمن ابراز رضایت و خرسندی از این دیدار بر همکاری و تعاملات بیشتر بانک و مجموعه ثبت اسناد و املاک در استان تاٌکید کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 285
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران